Hei! Onko kenelläkään vastaavia kokemuksi kuin minulla? Olen viikolla 21+1 ja minulla oli tällä viikolla 20+6 ultra. Rakenteet olivat ok. Kätilöt eivät ensin löytäneet vasenta kammiota ja passittivat lääkärille. Lääkäri löysi vasemman kammion heti, mutta jäi ihmettelemään miksei sikiö heitä kuperkeikkaa tai liiku enemmän. Lääkäri antoi uuden ajan täksi päiväksi. Olen kuitenkin tuntenut liikkeitä jo 2 viikon ajan ja varsinkin iltaisin masussa meuhataan. Säikähdin kovasti lääkärin sanoista ja kävin eilen yksityisellä lääkärillä todella kokeneella lääkärillä varmistamassa vauvan liikkeitä. Siellä se pienokainen liikkui ja heilutteli raajojaan. Tämä lääkäri sanoi että kaikki mitat ovat ok ja pieni liikkuu hyvin että ei siellä nyt kuperkeikkaa tarvitse heittää. Huoleni huojeni hieman. Tänään kävin sairaalassa ultrassa uudelleen ja lääkäri(oli ulkomaalainen) tutki jälleen rakenteet ja sikiö liikkui enemmän kuin viimeksi ja sanoi että kaikki on kyllä kunnossa, mutta antoi kuitenkin 2 viikon päähän varmistus ajan. Syytä lääkäri ei kertonut muutakun että olemme tarkkoja täällä. Huoli jälleen kasvoi ja ajatukset pyörivät kaikessa mahdollisessa. Itse olen tänäänkin tuntenut vauvan liikkeitä kovasti. Voiko vauvani olla vain rauhallisempi yksilö vai onko jokin todella huonosti. Kummastuttaa että ensin sanotaan että kaikki on hyvin, mutta kuitenkin annetaan uusi aika. Kaipaan kipeästi vertaistukea ja kokemuksia ultrasta. Olen 24-vuotias ja odotan ensimmäistä lastani. Syön suht.koht terveellisesti. Liikun ja pidän itsestäni huolta. Mieheni säikähti myös todella kovasti tätä.