Rakenne kynsistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Napasaara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen itse kosmetologi ja kouluaikana laiteltiin monet kerrat!Oli oikeen kivat,mutta omat kynnet kärsi.Olivat sitten rakennekynsien poiston jälkeen kipeät ja punaiset ja ohkaset.Omia kynsiä kun karhennetaan että liima tarttuu.Mutta kosmetologit tekee ja jossain päin maata on kynsistudioit,ainakin Kuopion Sokoksella.Itse itselle on vaikea tehdä,eikä niitä tarvikkeita kovin halvalla saa,enkä edes tiedä mistä saisi.TEKOkynnet on taas eriasia kun rakennekynnet ja noitahan on lähes joka kaupassa.Ja jos paikkakunnallasi on ammattioppilaitos ja siellä kauneudenhoitoala,niin sielläkin tekevät,jos ei systeemit oo 3 vuoden aikana muuttuneet.Ja luulisin että hinnat on jotain alkaen 100?,riippuen paikasta ja siitä millä tavalla kynnet tehdään!

Hinta n. 70e ja huolto n. 35e. Ellokselta saa tilattua rakennekynsipaketin joka TODELLA huono, geeli huonolaatuista. Akryylikynsipaketteja myydään sokoksella ja jos osaat hyvin tehdä niin kyllä nuokin välttävät =) Jos tahdot oppia kunnolla tekemään niin käy kynsikurssi, tai ainakin ammattilaisella laitattamassa ja huollattamassa muutaman kerran niin tiedät vähän mistä kyse.
Lisäys vielä että oikein tehtynä kynnet eivät vaurioita omaa kynttä ja pysyvät hyvin.

Niinpä KYNNET eivät vauroita omaa kynttä,MUTTA kynsiä tehdessä suoritettava karhennus,jossa siis kynttä hiotaan karheaksi,vauroitti ainakin minun muutenkin jo hentoja kynsiä.Eihän se sitö tarkoitakkaan että tottakai kaikkien kynnet vaurioituvat,kuten Saara sanoitkin...
Ammattilaiselle siis,ei siis kouluun opiskelijoiden hoidettavaksi,eikös vaan..?

Yhteistyössä