Rakastunut siskon entiseen aviomieheen.

  • Viestiketjun aloittaja Mato
  • Ensimmäinen viesti
Mato
Voi helvetti taas.

Sisko erosi miehestään reilu puolvuotta sitten. Mä asun tän exän kaa samalla paikkakunnalla, ja ollaan paljon oltu tekemisissä, juteltu jne.

Nyt huomasin tuntevani enemmänkin. :/ Just mun tuuria, maailmassa on ehkä yks mies kuka on pakko jättää rauhaan ja mä meen just siihen kehittämään tunteita! ARGH!
 
hmm
No joo, veikkaan että tuo joka tapauksessa tuo jännitteitä..ainakin suvussa.

Maailma on täynnä miehiä, mitä jos tutustuisit niihin? Jos on tunteita, niin jättäisin ne yhteykset vähemmälle ja pikku hiljaa unohtaisin koko homman. Mies kuitenkin on siinäkin vähän arveluttava, että erosta riippuen voi jopa käyttää sinua välineenä, jotta voi vaikuttaa siskoosi. Eli ole tosiaan varovainen..
 
Mato
Sen takia annan olla, jotta koko suku ei mene tukkanuotaisille.

Sitäpaitsi jotenkin outoa olisi jo lapsille, serkun iskä asuis meijän kanssa jne.

Niin, maailma on täynnä miehiä ja mä menen ja rakastun sitten tälläseen.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Mato:
Sen takia annan olla, jotta koko suku ei mene tukkanuotaisille.

Sitäpaitsi jotenkin outoa olisi jo lapsille, serkun iskä asuis meijän kanssa jne.

Niin, maailma on täynnä miehiä ja mä menen ja rakastun sitten tälläseen.
Mun mielestä siinä on ongelmana eniten se, että miksi siskos on siitä eronnut. Eli jos se on jotenkin huono mies, niin älä ihmeessä mieti koko heppua. Mutta sitten jos se onkin ihan ok ja sä rakastat nimenomaan sitä?
 
vaikka kipeetä tekiskin
Teoriassa kuulostaa mahdolliselta, mutta käytännössä ei. Ei meidän suvussa olis kyllä hyväksyttävää vaikka kuinka sitä yrittäsin selitellä ja käännellä.. Juu, kyllä siitä yksi jos toinenkin hermostuis.
 
moraalinvartija
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mikä sääntö se semmonen on, että ei saa olla sen kanssa, jonka kanssa haluaa? Siskosihan ei enää sen kaa halua olla?
ihmiset joilla ei ole mitään häpyä voivatkin muista piittaamatta olla kenen kanssa lystää. mutta ihminen jolla on moraaliset arvot kohdillaan tajuaa että on loukkaavaa sekaantua sukulaisten ja ystävien entisiin.
 
Mato
Mä olen kyllä ollut tän siskon aviomiehn kanssa enne siskoani, siis sängyssä.

Ei miehessä ilmeisesti vikaa ole, sisko vaan ei kuulemma ollut rakastunut, kuulemma se intohimo puuttui. Mutta pelottaa silti, että sisko vetäis himmeet herneet nenään. Muun suvun kummastuksesta voisin jopa selvitäkkin.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja moraalinvartija:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mikä sääntö se semmonen on, että ei saa olla sen kanssa, jonka kanssa haluaa? Siskosihan ei enää sen kaa halua olla?
ihmiset joilla ei ole mitään häpyä voivatkin muista piittaamatta olla kenen kanssa lystää. mutta ihminen jolla on moraaliset arvot kohdillaan tajuaa että on loukkaavaa sekaantua sukulaisten ja ystävien entisiin.
Minä en ymmärrä, miksi se on loukkaavaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja moraalinvartija:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mikä sääntö se semmonen on, että ei saa olla sen kanssa, jonka kanssa haluaa? Siskosihan ei enää sen kaa halua olla?
ihmiset joilla ei ole mitään häpyä voivatkin muista piittaamatta olla kenen kanssa lystää. mutta ihminen jolla on moraaliset arvot kohdillaan tajuaa että on loukkaavaa sekaantua sukulaisten ja ystävien entisiin.
Tarkoitatko, että sinun mielestäsi oikeilla kohdilla?
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Mato:
Mä olen kyllä ollut tän siskon aviomiehn kanssa enne siskoani, siis sängyssä.

Ei miehessä ilmeisesti vikaa ole, sisko vaan ei kuulemma ollut rakastunut, kuulemma se intohimo puuttui. Mutta pelottaa silti, että sisko vetäis himmeet herneet nenään. Muun suvun kummastuksesta voisin jopa selvitäkkin.
Kysy siskoltasi, kerro, että olet ihastunut siihen mieheen.
 
Mato
Ketosin ja kysyisin siskolta jos vaan uskaltaisin. Pelottaa että suuttuu, katkasee välit jne. On kumminkin minulle todella tärkeä.

kun joskus silloin, kun oltiin kummatkin vielä naimisissa, puhuttiin silleen entä jos tasolla, niin sanoi silloin että ei tiedä miten suhtautuisi.
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja Mato:
Mä olen kyllä ollut tän siskon aviomiehn kanssa enne siskoani, siis sängyssä.

Ei miehessä ilmeisesti vikaa ole, sisko vaan ei kuulemma ollut rakastunut, kuulemma se intohimo puuttui. Mutta pelottaa silti, että sisko vetäis himmeet herneet nenään. Muun suvun kummastuksesta voisin jopa selvitäkkin.
Unohtaisin koko miehen. Koska sinä olet ollut hänelle vain pano, et merkitse mitään..ei hän muuten olisi siskosi kanssa mennyt naimisiin. Ja tälläkin hetkellä olisit vain pano ja väline, jolla voi loukata siskoa..varsinkin jos sisko on sen sanonut, että eipä paljon kiinnosta..ja aloite eroon on tullut siskon puolesta. Eli hän luultavasti käyttäisi sinua hyväkseen jollai ntavalla.

Panoja kuitenkin löytyy naisille, ei tartte edes ettiä..senkus meet baariin istumaan vaikka vesilinjalla, jos alkoholi ei kiinnosta. Kyllä tärppää heti. Joten ei tartte samoja vanhoja kierrättää. Ja jos oikea parisuhde kiinnostaa, niin tuosta miehen entisestä aviomiehestä ei oikeaan parisuhteeseen ole..menneisyys on jo näyttänyt, että teillä ei ole mitään tärkeää välillänne.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Mato:
Ketosin ja kysyisin siskolta jos vaan uskaltaisin. Pelottaa että suuttuu, katkasee välit jne. On kumminkin minulle todella tärkeä.

kun joskus silloin, kun oltiin kummatkin vielä naimisissa, puhuttiin silleen entä jos tasolla, niin sanoi silloin että ei tiedä miten suhtautuisi.
Eivät kai siskot sillä tavalla iäksi suutu ja katkaise välejä? Ihan vieras ajatus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mikä sääntö se semmonen on, että ei saa olla sen kanssa, jonka kanssa haluaa? Siskosihan ei enää sen kaa halua olla?
Kyll mä sanoisin niin ett vaikka omasta halustani itse eroaisin nyt miehestäni, jos mun siskoni koskis siihen pitkällä tikullakaan mä vetäisin saman tien kilarit enkä ois siskon kanssa enää ikinä missään tekemisissä... :|
 
ei käy katteeksi
Mun eno on naimisissa ekan tyttöystävänsä siskon kanssa, mutta mutta... Sillä ei ollu sen ekan tyttöystävänsä kanssa lapsia eikä ne ollu ollu naimisissa.

Täytyy tunnustaa, että kieltämättä hankala tilanne. :/ Ainakin kantsii ottaa ensin alkuun iisisti ja koittaa pitää homma salassa, kunnes tiiätte, tuleeko koko jutusta yhtään mitään. Ja varautua voi tosiaan sukuriitoihin..
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mikä sääntö se semmonen on, että ei saa olla sen kanssa, jonka kanssa haluaa? Siskosihan ei enää sen kaa halua olla?
Kyll mä sanoisin niin ett vaikka omasta halustani itse eroaisin nyt miehestäni, jos mun siskoni koskis siihen pitkällä tikullakaan mä vetäisin saman tien kilarit enkä ois siskon kanssa enää ikinä missään tekemisissä... :|
Miksi? Eihän kukaan voi omistaa siskoaan, eikä exäänsä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mato:
Sen takia annan olla, jotta koko suku ei mene tukkanuotaisille.

Sitäpaitsi jotenkin outoa olisi jo lapsille, serkun iskä asuis meijän kanssa jne.

Niin, maailma on täynnä miehiä ja mä menen ja rakastun sitten tälläseen.
Meillä on tuttavapiirissä perhe, jossa sisarusten ex-puolisot löysi toisensa eron jälkeen. Siinä sitten serkukset asuu osin saman katon alla ja vaikka alku oli aika hämmentävää niin ei se sitä ole enää kymmenen yhteisen vuoden jälkeen.

Tunteilleen ei mitään voi, mutta siskosi voi ehkä ottaa vähän nokkiinsa jos alat hänen ex-miehensä kanssa heilastelemaan. Tunteeko muuten tämä mies samoin?

 
Mato
On meillä miehen kanssa ollut puhettakin että samoilla tunteilla tässä mennään.

Aikanaan meidän yhdessäolo ei ollut mahdollista, vaikka haluja olisi ollut. En siis usko että minun kauttani yrittäisi siskoani satuttaa tai tehdä mustasukkaseksi.

Ja kun ajattelen tilannetta toisinpäin, että siskoni olisi minun exäni kanssa, niin se ois mulle ihan okei. Kunhan olisi onnellinen.
 

Yhteistyössä