Rakastunut pari <3

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Näin tänään pariskunnan, joka oli ilmiselvästi niin rakastunut toisiinsa, että melkein kateeksi kävi :heart:.

En voinut olla miettimättä, että miksi tällaiset parit koetaan niin vastenmielisiksi ja uhkaaviksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mistä sä arvelit, et ne oli rakastuneita, ati siis mitä ne teki?

Kävelivät käsikkäin, katselivat toisiaan silmiin, sillain syvälle, ja sit ne maistelivat toistensa jätskejä. Ja muutenkin, kyllä sen huomaa, kun ihmisten välillä on sähköä.

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Mistä sä arvelit, et ne oli rakastuneita, ati siis mitä ne teki?

Kävelivät käsikkäin, katselivat toisiaan silmiin, sillain syvälle, ja sit ne maistelivat toistensa jätskejä. Ja muutenkin, kyllä sen huomaa, kun ihmisten välillä on sähköä.

Se on ihanaa. Positiivista.

Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:
Siis kuka ne kokee vastenmielisiksi ja uhkaaviksi? En minä ainakaan.

No aika usein täälläkin on naureskeltu niille, jotka kertoo kulkevansa käsikkäin kaupungilla, sanottu, että se on typerää, teinien puuhaa ja naurettavan näköistä ja että eivät he vaan miehensä kanssa haluaisi...

Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:
Siis kuka ne kokee vastenmielisiksi ja uhkaaviksi? En minä ainakaan.

No aika usein täälläkin on naureskeltu niille, jotka kertoo kulkevansa käsikkäin kaupungilla, sanottu, että se on typerää, teinien puuhaa ja naurettavan näköistä ja että eivät he vaan miehensä kanssa haluaisi...

Ai jaa, on jääny multa lukematta ne ketjut. Mutta tällä palstalla nyt paheksutaan ihan kaikkea :D

Ja tuohon sukupuoliasiaan sen verran, että olipa ihanaa kerran kun Amsterdamissa tuli vastaan jo reippaasti keski-iän tuolla puolen ollut naispari, jotka edelleen kävelivät käsi kädessä ja kuhertelivat muutenkin. Tuli mieleen, että Suomessa näkee tosi harvoin vanhempien ihmisten välillä mitään julkisia hellyydenosoituksia, oli ne sitten samaa tai eri sukupuolta keskenään. Ja ihanaa, ettei sen homoparin tarvi aina olla se nahkahousuihin pukeutunut stereotypia ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Rakkaus on aina kaunista :heart: Rakastuneen parin näkeminen piristää paskempaakin päivää aina :)

jos varatut rakastuu, ja salarakkaina kuljeksivat, onko sekin kaunista? Toi ' aina kaunista' on jotain hömppäsarjaa. Siinäki monta muotoa ja kohdetta; ja kauneus välillä kaukana

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Rakkaus on aina kaunista :heart: Rakastuneen parin näkeminen piristää paskempaakin päivää aina :)

jos varatut rakastuu, ja salarakkaina kuljeksivat, onko sekin kaunista? Toi ' aina kaunista' on jotain hömppäsarjaa. Siinäki monta muotoa ja kohdetta; ja kauneus välillä kaukana

Minusta rakkaus itsessään on aina kaunista. Rakastuneiden taustalta saattaa toki löytyä mitä tahansa vähemmän kaunista, mutta se ei mielestäni rumenna itse rakkautta.

meki nähtii ukon kans tossa joku aika sitte rakastunut "vanha pari"... mies sano mulle ujosti et miten nuo vanhat muka vielä pussailee?... sanoin takas et kyllä minäkin pussailen sua sitku oon vanha :heart:

Yhteistyössä