rakastunut miehen veljeen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vakivakkari harmaana pakosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vakivakkari harmaana pakosta

Vieras
Mitä ihmettä mä teen?! Huomasin pari viikkoa sitten olevani aviomieheni veljeen rakastunut, oma mies ei kiinnosta pätkääkään! Olen tuntenut mieheni veljen n.2 vuotta ja koko ajan ollut hoeman ihastunut, nyt sitten rakastunut. Voi juma mä oon kamala!

Missään tapauksessa en miestäni hänen kanssaan pettäisi enkä eronkaan tullessa veljeen koskisi, mutta miten muka unohtaa?! Varsinkin kun en rakasta omaa miestäni enää (yhdessä oltu 5 vuotta ) enkä halua edes koskea häneen.

Minulla on lähipiirissä "kokemus" vastaavasta..Jopa niin pitkälle tilanteet kehkeytyivät, että nainen harrasti seksiä miehenstä veljen kanssa.. No, nyt nainen on ollut kovin harmissaan ja yrittävät paikkailla olemassa olevaa liittoaan. Ja samalla on tää nainen tajunnut, että miten hyvän miehen kanssa hän jo on.. Eikä haluaisi todellakaan vaihtaa... Aika näyttää miten heidän käy.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niin kyllä muaki nayratti kun en ikinä uskonu tän olevan mahollista. Neuvoja jooko...

Taidat jutella issekses. Kummatkin aloititte pienillä kirjaimella. Seuraavassa lauseessa tulikin jo iso kirjain alkuun. Kädenjälki sama.

onhan tuon minun miehenikin veli puoleensa vetävä,ihana ja komea. kuulostaapa hankalalta tilanteelta kun mietin omalle kohdalleni. ehkäpä se olisi niitä hetkiä jolloin pitäisi vain päättää rakastaa ja osoittaa toiselle teoin sitä rakkautta minkä toinen ansaitsisi..ehkäpä ne tunteet sieltä perästä heräisi taas uudelleen. minulle niin kävi ollessani exän kanssa yhdessä vielä(tosin toinen mies ei ollut mieheni veli vaan ystäväni) ja kyllä rakastin exääni lopulta vaarallisen paljon =(

Tiedän kaksikin perhettä, jossa puolisot ovat lähteneet sisaren tai veljen matkaan. Serkuksista tulis siis kerralla sisarpuolia ja silleen. Mua kyllä ihmetyttää moinen. KAIken muun voin melekin ymmärtää, mutta en tuota kuviota, jos lapset on mukana.

Mutta tämä taas mun mielipiteeni, jonka pidän muuten visusti itselläni paitsi palstalla. :D

No ei voi muuta neuvoa antaa kun seurata omien tunteiden kehittymistä omaa miestä kohtaan..´Tuleehan niitä suhteessa ku suhteessa vaisumpia kausia.. Veljestä paras pitää näpit erossa :D