Rakastuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo 69
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimo 69

Vieras
VOiko kukaan muu sanoa että ei ole ikinä rakastunut? Olen ollut naimisissa jo yli 10 vuotta mutta en ole koskaa ollut rakastunut, Tää on kauheeta mutta totta. JOtenkin vaan olen päätynyt naimisiin ja tekemään lapsia mieheni kanssa koska hän oli ja on mielestäni hyvä mies ja isä. Tässä sitä vaan elellään ja nyt pukkaa kriisiä niskaan että tässäkö tämä elämä nyt on? Tapaankohan ikinä miestä jota oikeasti haluan ja himoitsen ja josta olisin mustis?

Olin ex kanssa 26v koskaan minulla ei ollut häntä kohtaan kunnon rakkautta.Nyt rakastan uutta miestäni niin kovasti että oikein sattuu :heart:
Ehkä sinullakin on joku jossain...Ehkä miehesi ei ole se henkilö

Olin rakastunut,mutta pelkuruuttani sen ihmisen menetin...ja en ole lainkaan varma olenko oikean ihmisen kanssa yhdessä :( Mutta uhkaus lasten viemisestä minulta pakottaa jatkamaan elämää tämän ihmisen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olin rakastunut,mutta pelkuruuttani sen ihmisen menetin...ja en ole lainkaan varma olenko oikean ihmisen kanssa yhdessä :( Mutta uhkaus lasten viemisestä minulta pakottaa jatkamaan elämää tämän ihmisen kanssa.

Ei lapsia voi sinulta viedä kukaan ei edes miehesi.Ja sinulla on oikeus rakkauteen.Jos se ei ole miehesi silloin joku muu.Uhkailulla ei ketään pidetä.Joten rohkeesti vaan uuteen rakkauteen jos sulle se suodaan

Yhteistyössä