Rakastatko itseäsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aada"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aada"

Vieras
Ajatteletko itsestäsi positiivisesti? Hellitkö itseäsi? Osaatko olla armollinen itsellesi? Vai pidätkö itseäsi arvottomana? Miten kohtelet itseäsi, siten kohtelet myös muita.

Rakastan. Tietenkin.

Kyllä, ajattelen itsestäni pääpiirteittäin positiivisesti. Kyllä mulla vikanikin on, mutta niinhän meissä kaikissa on. En ole sen huonompi kuin muut, kuten en sen parempikaan.

En kyllä nyt mitään hajua siitä, että mitä tuolla hellimisellä ajetaan takaa. En mä varmaan helli itseäni...en tunne tarvetta moiseen :D

Osaan olla armollinen, mutta myös armoton. On asioita, joissa voisin antaa itselleni vähän enemmän armoa. Toisaalta on myös asioita, joiden tiimoilta voisin piiskata itseäni enemmän.

En missään nimessä ole arvoton. Tietenkään. Typerä ihan jo ajatuksenakin.

Suunnilleen niin, että miten kohtelen itsäni, kohtelen myös muita.

Kyllä. Loppujen lopuksi me kaikki olemme täällä yksin. Kuka minua rakastaa ehdoitta paremmin kuin minä itse. Kun minulla on hyvä niin on niilläkin jotka ympärilläni on. Opetan myös lapsilleni että oma napa on tärkein ja itseään tulee kohdella suurella kunnioituksella. Joskus tietysti lapsen etu menee omani edelle kuten nyt kn lapsi on kipeä, en paljon saa nukkua, mutta otan tämän takaisin pikku shoppailuna kunhan lapsi tervehtyy tms.

Rakastan. Minussa on paljon hyvää, löytyy myös huonoja puolia ja niitä koetan aina hieman särmätä. Minulle on tärkeää myös oma hyvinvointi niin henkisesti kuin fyysisesti. Jos joku asia mättää niin pyrin sen korjaamaan ja hoitamaan paremmalle tolalle.
Tiedän myös vahvuuteni ja oman arvoni ja arvostan itseäni paljon. Tiedän myös antavani läheisilleni paljon rakkautta ja hyvää oloa, olen siinä hyvä :)

Rakastan.
Hellin itseäni mm. kampaajalla ja kasvohoidoilla (jos tarkoitit ko.asiaoita hellimiseksi ;) ?)
En ole arvoton, on ihmisiä, jotka muistuttavat siitä päivittäin :) Ja osaan olla itselleni armollinen, en ruoski itseäni suklaan syönnistä saatika parista liika kilosta (ainakaan niin kauan kuin painoindeksi on normaali ;) )

Kylä rakastan ja hellin itseäni ja yleensä ajattelen positiivisesti itsestäni. En tietenkään ole täydellinen ihminen, vikojakin löytyy,mutta osaan olla myös armollinen itselleni.

En ole arvoton ja pyrin kohtelemaan muitakin ihmisiä yhtä hyvin.

Yhteistyössä