Rakastan tämän naisen elämänasennetta ja ulkonäköä

  • Viestiketjun aloittaja Feniiks
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28410574]Ai tuo pullukka on hyvä ja terveellinen esimerkki nuorille? Huh. Onneksi omat teinityttöni ainakin ihailevat urheilullisen hoikkia naisia, jotka pitävät itsestään huolta.[/QUOTE]

Kyllä ainakin itse olen mieluummin muodokas normaalipainoinen tiimalasi (kuten olenkin) kuin muodoton treenattu möykky, jollaisia nykyään ihannoidaan.

Niin, kumpi onkaan kauniimpaa:



VAI

 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28410583]Joko mulla tai muutamilla kommentoijilla on nyt pahasti vääristynyt kuva siitä miltä normaalipainoinen nainen näyttää.

Olenko se todella minä, jonka käsitys on vääristynyt kun näen tässä ihan normaalipainoisen hyvävartaloisen naisen?
Kipua, tuskaa ja kärsimystä | MouMou

(Ja oikeasti mitä jonkun bloggarin painolla tai vartalon mallilla on kenellekään väliä? En ymmärrä monia naisia, vaikka nainen olenkin.)[/QUOTE]

Nuo kuvat on otettu lokakuussa 2011. Tyttö on noissa aivan eri kunnossa kuin nyt.
 
[QUOTE="vieras";28410609]Kumpikaan ei vastaa ihannettani, mutta jos täytyy valita niin tuo urheilutoppiin pukeutunut on MINUN MIELESTÄNI miellyttävämmän näköinen vartaloltaan.[/QUOTE]

No, kullakin on tietysti oma mielipiteensä. Itse tykkään, että nainen näyttää naiselta eikä mieheltä. Ja mitä olen oman vartaloni pohjalta kuullut, niin myös monet miehet ovat samaa mieltä.
 
"Huh"
kyllä blogien pitäjät ihan tietoisesti asettavat itsensä arvosteltaviksi, että aivan sallittua on esittää omia mielipiteitä. Vai onko tosiaan niin, että kehut on sallittuja? No, ei ole.
 
"vieras"
Kyllä ainakin itse olen mieluummin muodokas normaalipainoinen tiimalasi (kuten olenkin) kuin muodoton treenattu möykky, jollaisia nykyään ihannoidaan.

Niin, kumpi onkaan kauniimpaa:



VAI

Mä tykkään enemmän tuosta jumppa-version naisesta, treenattu kroppa on kiva, kiinteä ja ennen kaikkea pitää ihmisen terveenä!
Kaunis ja sopusuhtainen.

Ja nuo kuvavaihtoehdot ehkä hieman vääristää, toisessa kuvassa on pari tuntia ammattilaisten puunaama ja laittama tähtönen ja toinen on suoraan zumbasta tullu. :D
 
Nannanu
Minusta Iinasta näkee, että hän on aivan hyväkuntoinen ja luulisin, että myös normaalipainoinen ihminen. Jos katsoo vaikka noita sääriä, niin ei ne kyllä juuri roiku. Lihakset sen sijaan erottuu. Tuossa aloittajan linkkaamassa postauksessa esitelty asu ei ole Iinalle kovin imarteleva, koska mekko on niin suora eikä sen vyö ole solmittuna, eli vyötärö hukkuu.

Minusta Iina on kaunis nainen, jolla on hyvät muodot eikä hän mielestäni näytä mitenkään epäterveeltä. Lanteita löytyy kyllä, mutta ei se ole niin vaarallista. Jos vyötärönympärys taas paukkuisi, niin silloin kannattaisi harkita laihduttamista. Ihmiset ovat eri muotoisia.

Ei fitness-ihanteessa ole mitään vikaa, mutta minusta pitää ymmärtää muunkinlaista kauneutta.
 
Nannanu
http://www.bloglovin.com/frame?post=986155469&group=0&frame_type=a&blog=1406241&link=aHR0cDovL21vdW1vdS5pbmRpZWRheXMuY29tLzIwMTMvMDQvMzAvdmFyaWtrYWF0LWtlbmdhdC1haWxhaHRlbGV2YS1taWVsaS8&frame=1&click=0&user=0

Tuossa näkyy Iina vartalonmyötäisissä vaatteissa :)
 
"vieras"
Hieman ylipainoinen tyhjäpää, tuli mieleen mulla. En vaan tajua noita elämäntapamuotiblogeja, joissa poseerataan jossain muotihepenessä talvisella kadulla ja kuvia on 20 kpl/postaus, asento vaan vähän vaihtuu....

Ehkä vaan olen mummoutunut.
 
tai näin




Eka olisin paljon mieluummin. Kim kardashian peffoineen on aika järkyttävä ilmestys... mietikkää millasta olis elää tollasen peffan kanssa. Varmaan vaikeeta löytää mitään päälle puettavaa ja perse jäis puutarhatuoliin kiinni kun ylös nousis..
 
Hohh
[QUOTE="huh";28410266]Tässä olikin mainio esimerkki siitä, milloin legginssit ovat Pelastus.
Ylipainoinen nainen, selluliittireidet ja noin lyhyt mekko.. Myötähäpeää nuo kuvat aiheuttaa, ei ihastusta. Mekko on niin säkkimäinen, että menisi tunikana legginssien kanssa.
Mutta kasvoiltaan kaunis nainen ja takuulla itsevarma, kun kehtaa esiintyä noin :D[/QUOTE]

Et oo tosissas... Laittaisit legginssit tuon mekon kanssa? Sinähän se oikein muotiguru olet........
 
"kukkanen"
No aivan varmasti on normaalipainoinen :D kauhean urheilullinen ei varmaankaan, ei kaikkien tarvitsekkaan. oikein sievä ja pirteä. tarviiko meidän kaikkien samasta muotista ollakkaan?
 
"Kim"
Niin ja tuo Iina on todellakin lihonut helposti 10kg blogiuransa aikana. Ei vielä ylipainoinen, mutta melko muhkea nykyisin. Nyt on lopettanut herkuttelun ja alkanut taas liikkumaan. Mukavan oloinen ja pirteä nuori nainen! Tykkään!
 
"vieras"
Mä luen Iinan blogia säännöllisesti lähinnä ärsyyntyäkseni ja provosoituakseni. Kasvoiltaan hän on kyllä kaunis. Tuo viimeisin mekko ei kyllä häntä pukenut yhtään, mutta en jaksa välittää bloggaajan ulkonäöstä tai painosta niin paljoa, että alentuisin sitä kommentoimaan. Sen sijaan mun mielestä Iina vaikuttaa ilkeältä ja helposti suuttuvalta kommenttien perusteella, vaikka luulisi bloggauskokemuksen opettaneen ottamaan vastaan kritiikkiä. Eikä kritiikki ole automaattisesti kateutta!
 
sama vieras
No, kullakin on tietysti oma mielipiteensä. Itse tykkään, että nainen näyttää naiselta eikä mieheltä. Ja mitä olen oman vartaloni pohjalta kuullut, niin myös monet miehet ovat samaa mieltä.
Olipa törkeä kommentti sulta! Kai tiedät että naisia on eri muotoisia, eikä esimerkiksi kapealanteinen nainen ole sen vähempää nainen kuin leveälanteinenkaan. Tai näyttävätkö tosiaan mielestäsi esimerkiksi pienirintaiset naispuoliset ystäväsi mieheltä? Tullaanko niille uimahallissa sanomaan, että hei, miesten kuuluu mennä tuolle toiselle puolelle?

En minäkään pidä kaikkia ulkonäköpiirteitä tai vartalomalleja viehättävinä, mutta en mä ala silti sen näköisiä naisia haukkumaan miehen näköisiksi tai miksikään muuksikaan.

Entä jos saat tyttären, ja hänen vartalonsa on kaikin puolin siro ja kapea? Sanotko hänelle, että harmi kun näytät mieheltä, suurin osa miehistä pitää muodokkaista naisista?

Miehiä ja mediaa syytetään naisten ulkonäköpaineista, mutta kyllä ne on sun kaltaiset ihmiset jotka niitä luo ja ylläpitää.

Ja ei, en ottanut itseeni kommentistasi, multa (valitettavasti) löytyy tissiä ja pyllyä. Mielummin olisinkin pienirintainen :)
 
.....
Jännä miten meitä on moneen junaan. Itse olen kokenut tämän toisten ihmisten palvonta vaiheen siellä ennen 20v. Eli teini-iässä tuli ihailtua julkkiksia ja todella kauniita ihmisiä. Lähinnä Marilyn Monroe ja Audrey Hepburn ja monia malleja silloin. Nyt ei jaksa kiinnostua enää kenestäkään bloggaajasta tai näyttelijästä niin että alkaisin verrata itseäni häneen tai ihannoida jonkun ulkonäköä. On varmaan tullut oma varmuus ja sisäinen tyytyväisyys itseen.
 
gsnks
Jännä miten meitä on moneen junaan. Itse olen kokenut tämän toisten ihmisten palvonta vaiheen siellä ennen 20v. Eli teini-iässä tuli ihailtua julkkiksia ja todella kauniita ihmisiä. Lähinnä Marilyn Monroe ja Audrey Hepburn ja monia malleja silloin. Nyt ei jaksa kiinnostua enää kenestäkään bloggaajasta tai näyttelijästä niin että alkaisin verrata itseäni häneen tai ihannoida jonkun ulkonäköä. On varmaan tullut oma varmuus ja sisäinen tyytyväisyys itseen.
Ja mistäs sä ap:n iän tiedät...? Eiköhän tuollaisia blogeja lue just jotkut korkeintaan parikymppiset. Ei sun kommentista kyllä välity varmuus ja tyytyväisyys itseesi kun yrität lytätä toisia.
 
"miksi"
On kyllä kaunis nainen aloittajan laittamassa blogissa. Oma suosikkini on nainen joka kirjoittaa blogia mustikoitajamansikoita.blogspot.fi. kuvat ei ollenkaan yhtä laadukkaita ja nainen ei kovin muodikas. Kuitenkin sympaattisen oloinen ja hyvin kaunis minun mielestäni.
Miksi sotkea selkeästi lihava nainen ketjuun jossa puhutaan terveestä vartalomallista? Muutenkin tämä blogi on ihan jotain muuta kuin muotia ja kauneutta.
 
Olipa törkeä kommentti sulta! Kai tiedät että naisia on eri muotoisia, eikä esimerkiksi kapealanteinen nainen ole sen vähempää nainen kuin leveälanteinenkaan. Tai näyttävätkö tosiaan mielestäsi esimerkiksi pienirintaiset naispuoliset ystäväsi mieheltä? Tullaanko niille uimahallissa sanomaan, että hei, miesten kuuluu mennä tuolle toiselle puolelle?

En minäkään pidä kaikkia ulkonäköpiirteitä tai vartalomalleja viehättävinä, mutta en mä ala silti sen näköisiä naisia haukkumaan miehen näköisiksi tai miksikään muuksikaan.

Entä jos saat tyttären, ja hänen vartalonsa on kaikin puolin siro ja kapea? Sanotko hänelle, että harmi kun näytät mieheltä, suurin osa miehistä pitää muodokkaista naisista?

Miehiä ja mediaa syytetään naisten ulkonäköpaineista, mutta kyllä ne on sun kaltaiset ihmiset jotka niitä luo ja ylläpitää.

Ja ei, en ottanut itseeni kommentistasi, multa (valitettavasti) löytyy tissiä ja pyllyä. Mielummin olisinkin pienirintainen :)
Niin, että normaalipainoisia naisia saa haukkua mielin määrin, mutta ei näitä littanaksi treenattuja? Ei kai sille mitään voi, jos on sellainen luonnostaan, mutta en vain itse ymmärrä, kuka haluaa treenata itsensä sellaiseksi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja tai näin;28410978:
Eka olisin paljon mieluummin. Kim kardashian peffoineen on aika järkyttävä ilmestys... mietikkää millasta olis elää tollasen peffan kanssa. Varmaan vaikeeta löytää mitään päälle puettavaa ja perse jäis puutarhatuoliin kiinni kun ylös nousis..
No omasta mielestäni Kim Kardashian on edelleen (vaikkakin vähän epäimartelevassa kuvakulmassa) paremman näköinen kuin nuo mitäänsanomattoman näköiset tuossa yläpuolella.

Lastentuoleissako istut, jos perse jää kiinni? ;)
 
"tete"
Jaah. Ihmisillä on kyllä todella vääristynyt mielikuva naisen normaalipainosta.
Kyseinen neiti on selvästi normaalipainoinen sanotte te mitä tahansa.
Tätä ne lehdet ja mallinuket tekee kun alkaa ihmiset pitämään normaalikokoisia ihmisiä lihavina.
Se että hänellä ei ole juuri sellainen ruumiinrakenne kuin te haluaisitte, ei tarkoita että hänellä on ylipainoa.
Jessus sentään. Olette varmaan täydellisiä kun on varaa arvostella.
 
  • Tykkää
Reactions: Aleksandriel
"vieras"
Kyllä ainakin itse olen mieluummin muodokas normaalipainoinen tiimalasi (kuten olenkin) kuin muodoton treenattu möykky, jollaisia nykyään ihannoidaan.

Niin, kumpi onkaan kauniimpaa:



Mun ihannetta vastaa tämä:





Jos joku väittää tuon olevan muodoton möykky. Tai miehekäs. Aina kun tehdään noita galluppeja joissa kysellään minkälaista vartaloa miehet ihannoi, niin totta, yleensä se kurvikas. MUTTA ihan järjestäen miehet myös sanoo että pitää olla kurvikas ja KIINTEÄ. EI kurvikas ja löysä. Miehet muistaa aina painottaa, että viimekädessä lihas ja kiinteä vartaloa, vaikkakin sitten vähemmän kurvikas, voittaa löysän läskin kurvikkaan vartalon.

Samahan se on naisilla. Harva nainen haluaa hintelän miehen. Miehen pitää kookas, mutta nimenomaan lihasta eikä läskiä.
 

Yhteistyössä