Rakastan lastani yli mieheni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Normaaliakos?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Normaaliakos?

Vieras
Minulla on kohta 5kk ikäinen vauva ja rakastan häntä yli kaiken, tämä varmasti on täsyin normaalia :) Olen vain huomannut, että rakkauteni ei tahdo enään riittää miehelleni. Rakakus on tottakai osiltaan täysin erilaista lastani kuin miestäni kohtaan, mutta tuntuu että tunnetta ei vain riitä. Touhuan lapsen kanssa päivittäin runsaasti ja nautin hänen kanssaan olosta, vaikka toki välillä seinätkin meinaa kaatua päälle ja ahdistaa. Harrastamme vauvan kanssa ja tapaamme muita äitejä-lapsia. Teemme myös mieheni vapaa-aikana paljon kaikkea yhdessä ja mies hoitaa lasta runsaasti aina kotona ollessaan. Jotenkin iltaisin ei tee enään mieli käpertyä miehen kainaloon saati harrastaa seksiä vaan vain lysähtää sängylle ja nukahtaa. Onkohan vielä jotain tehtävissä parisuhteellemme... en tiedä.

Onko muilla samanlaisia tunteita?

Varmasti aivan normaalia. Koittakaa viettää paljon aikaa yhdessä ja jättäkää vauva vaikka hetkeksi hoitoon..kyllä se siitä taas lähtee rakkaus kukoistamaan!

Kyllä se mieskin on ihana, aika aikaa kutakin. Mulla menee aina n. vuosi siihen, että jaksan taas keskittyä kunnolla parisuhteeseen, mutta sitten niitä voimia ja ihastusta taas riittää. Tietysti jotain pientä säpinää on siinä välilläkin, mutta jotenkin se normalisoituminen vie aikaa ja lapsi vie voimia. Mutta viidettä odotan saman miehen kanssa.:)

No aika aikansa kutakin.

Ei sitä nainenkaan (vaikka pystyvä olio onkin) kaikkeen yhtäaikaa pysty.
Vauva-aika on rankkaa ja ellei se seksi nyt joka hetki maistu kuten ennen, niin ei se vielä ole syy erota... tai siis koetan sanoa että ei se seksin määrä ole mittari sille rakkauden määrälle.

Yhteistyössä