Rakastan läskejäni!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aina läski ikuisesti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aina läski ikuisesti

Vieras
Tilannehan on nytten se että olen lihava ihrapallo ja en kertakaikkian jaksa jalkaani toisen etteen liikuttaa, mutta asian pointti olikin rakastan itseäni tällaisena. Lakkasin nuorena välittämästä siitä mitä muut minusta ajattelee, kerran jopa tunsin kun joku yritti kynällä tökätä #&%?$!*äni kauppa jonossa, todella loukkaavaa.

nimimerkki, vasta 156kg lasissa :wave:

onko muita?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 16:55 Mää kirjoitti:
Painoin viime syksynä 142 kg pituudessa 185 cm, enkä todellakaan näyttänyt sika lihavalta, pyöreä olin mutta en pyörivä pallo, nyt painan 125 kg ja matka jatkuu alaspäin

Pitäisi ottaa sinusta mallia :) olet hienosti onnistunut pudottamaan painoa, minulle tuo on niin vaikeaa, paino nousee vain entisestään, en jaksa kävellä postilaatikkoa pitemmälle 200m päivässä. :'( olen vain 168,5cm.. ja olen todellakin lihava, vaikeasti :headwall: mutta kuten moni tietää, helpompi on lihottaa mitä lähteä laihduttamaan, helppompi syödä vain ja olla välittämättä mitä sinne suuhun laittaa. Onneksi sentäs on anoppi joka ompelee joka toinen kuukausi uudet housun ja paidan minulle, itselläni ei motivaatio piisaa lähteä kauppaan edes. olen haaveillut vauvasta monta vuotta, mutta mieheni on sanonut että ennen hän ei ala vauvan hankintaan mukaan, ennenkuin minä olen 55kg.. en koskaan saa tuollaista tavoitetta aikaan. :headwall: Mitä teen? hautaanko haaveeni, vai ryhdynkö tosi toimiin?

...eikös aina kannata yrittää!!!

On sitten vauvanhankintakin lähempänä ja mikäs sen ihanampi motivaatio oman terveyden lisäksi.

Ja miten muuten jaksaisit hoitaa vauvaa jos et jaksa kauppaankaan...
nyt aika ottaa itseä niskasta kiinni.
Tsemppiä.

Uusimmat

Yhteistyössä