Rakastan ja mieskin sanoo rakastavansa mutta silti sattuu.

  • Viestiketjun aloittaja vaikeaa
  • Ensimmäinen viesti
Tönt. harm.
luulen että kaikki miehet katselee muitakin naisia, kauniita ja vähemmän kauniita. en oo vielä tavannut miestä joka ei katselisi. :) kaikki ei vaan osaa tehdä sitä hienovaraisesti.
 
Mulle taas tule mielikuva, ettei se ap:n ukko sen enempää kääntyile katsomaan naisten perään kuin ennenkään ja että ap ruikuttaa jatkuvasti että mikset sä kehu mua, olenko mä ruma, olenko mä sitä ja tätä, rakastatko mua. Anteeksi mutta semmonen fiilis mulle tuosta tuli

Ei se mies ole heti pettämässä ja jättämässä jos vilkaisee muitakin. Oman vaimon näkee jatkuvasti, ei sitä tarvitse enää kääntyillä katsomaan. Ei se tarkoita että ei rakastaisi tai että kaikki muut on parempia kuin oma vaimo. Vähän sama tilanne kuin se, että mies kääntyy kadulla katsomaan Ferrarin perään, mutta ei silti omaa Toyotaansa vaihtaisi Ferrariin. Se vaan näyttää hyvältä, ei sen kyytiä kaipaa.
 
kiih
no mun mies ei kyl tollee muita naisia tiiraile mut ei se kyllä mullekkaan joka päivä sano että olisin kaunis, en kyllä sellaista odotakkaan, mun mielestä tuotakin asiaa voi osoittaa muutenkin kuin sanoin. olis kyl outoa jos ukko jatkuvasti hokis että oon kaunis, tulis vähän teennäinen olo
No älä muuta viserrä. Kyllä mä lähtökohtaisesti oletan, että kun ollaan yhteen päädytty, mies pitää mua viehättävänä, vaikkei sitä joka käänteessä julistaisikaan. Tässä menee nyt ap:lla rakastaminen ja ulkonäön palvominen keskenään sekaisin. Tosin tuo rintojen täydennysjuttu on todella tökerö :D Mitä jos ehdottaisit miehelle, että käy plastiikkakirurgilla täydentämässä vartaloaan kunnon sixpackillä?
 
"Vieras"
Kyllä se on esim facessa komnentoinut joidenkin naisten kuvia että olet kaunis tms.
Ja ei ole sanonut että olen ruma mutta joskus kyllä esim että rinnat voisin täydentää.
Ja tuntuu caan ettei tykkää edes katsella mua niin paljoa kuin muita. Alussa kyllä tykkäsi. Ja mä en ole muuttunut pätkääkään.
Miehesi kommentoi toisille naisille, että "olet kaunis" muttei sinulle? No on kyllä aika erikoista, minä kuulen mieheltäni jatkuvasti olevani kaunis tai "kylläpä sä näytät syötävän hyvältä" mutta jos siitä huolimatta alkaisi kehumaan ulkopuolisten naisten ulkonäköä heille, suuttuisin ihan mielettömästi. Saa hän olla sitä mieltä, mutta ei todellakaan ole hänen asiansa kommetoida sitä. Ja saa flirttaillakin, mutta tuo menee yli, ehdottomasti.

Kunnon urpo. Onkohan parisuhteessanne kaikki hyvin?
 
sadölfjk
Mulle taas tule mielikuva, ettei se ap:n ukko sen enempää kääntyile katsomaan naisten perään kuin ennenkään ja että ap ruikuttaa jatkuvasti että mikset sä kehu mua, olenko mä ruma, olenko mä sitä ja tätä, rakastatko mua. Anteeksi mutta semmonen fiilis mulle tuosta tuli

Ei se mies ole heti pettämässä ja jättämässä jos vilkaisee muitakin. Oman vaimon näkee jatkuvasti, ei sitä tarvitse enää kääntyillä katsomaan. Ei se tarkoita että ei rakastaisi tai että kaikki muut on parempia kuin oma vaimo. Vähän sama tilanne kuin se, että mies kääntyy kadulla katsomaan Ferrarin perään, mutta ei silti omaa Toyotaansa vaihtaisi Ferrariin. Se vaan näyttää hyvältä, ei sen kyytiä kaipaa.
Susta on ilmeisesti ihan ok ja hyväksyttävää, että mies kehuu ja tuijottelee muita naisia, mutta ei ap:ta?
 
Sangria
Tuo minun mies on aina tehnyt tuota samaa, katselee muita niin että hyvä ettei niska oo nyrjähtänyt :D ennen häiritsi mutta nykyään en välitä enää. pitkään aikaan en ole välittänyt..
16v yhes oltu.
 
"vieras"
Hyvä itsetunto auttaa selviämään sellaisen miehen kanssa, joka ei osaa mistään kiittää tai kehua. Se on ikävää, ettei saa hyvää palautetta, mutta sen hyvän palautteen varaan pelkästään ei kannata omaa arvontunnettaan lähteä rakentamaan.

Oletko muistanut kiittää miestäsi mistään? Miehet ovat aivan yhtä riippuvaisia kiitoksista ja kehuista kuin naiset. Jos näet, että miehesi on kiitoksista innoissaan selitä samalla, että sustakin olisi kiva saada kokea samaa hänen taholtaan. Opetat käytännössä, miten ihmisiä kohdellaan.

Ja ala sinäkin katsomaan muita miehiä ja niiden perään. Toista voi ojentaa silläkin, että mitä enemmän säteilet sen enemmän sinua huomataan. Jos siitä tulee puhetta kuittaat, että luulit suhteessanne olevan ok vilkuilla muitakin. Miehesihän on hölmö ja sinä kaiken lisäksi annat hänen olla sitä. Lopeta surkuttelemasta itseäsi, koska siihen ei ole syytä.
 
Vierasmies
Miten rakastaminen ja kehuminen liittyy toisiinsa?

Nimittäin se että mä en tunne olevani kaunis tai haluttava. Mies ei koskaan sano mitään sinne päinkään vaikka samalla tavalla pidän itsestäni huolta kuin alussa.
Sen sijaan katselee ahkeraan muita naisia ja kääntyy jopa katsomaan perään.

Tuntuu niin pahalta. Mies muuten kohtelee hyvin.
Päivä päivältä tunnen itseni rumemmaksi.
Muistan kyllä itse kehua, ja kehunkin automaattisesti koska se tulee ihan sydämestä. Enää casn ei oikein huvittais itsekään kehua. :(

Vuosi ollaan vasta oltu yhdessä.
Mulla on aina ollut hyvä itsetunto mutta nyt sitä on kyllä tosi vaikea pitää yllä.
 
Vierasmies
Emävale. Eivät varmasti ole. Naisten yksi vahvimmin miehestä erottava "ominaisuus" on riippuvuus muiden huomiosta ja miehen kehuista. Tuntemani miehet kyllä keksivät jotain omia juttujaan ja harrastuksiaan ajan kuluksi siinä missä nainen vinkuu miehen huomiota ja käyttää aikansa itsensä pynttäämiseen (jotta saisi hyväksyntää).

[QUOTE="vieras";29011782]
Oletko muistanut kiittää miestäsi mistään? Miehet ovat aivan yhtä riippuvaisia kiitoksista ja kehuista kuin naiset. Jos näet, että miehesi on kiitoksista innoissaan selitä samalla, että sustakin olisi kiva saada kokea samaa hänen taholtaan. Opetat käytännössä, miten ihmisiä kohdellaan.

[/QUOTE]
 
Alkuperäinen kirjoittaja sadölfjk;29011608:
Susta on ilmeisesti ihan ok ja hyväksyttävää, että mies kehuu ja tuijottelee muita naisia, mutta ei ap:ta?
No mä en repisi tuosta mitään hirveitä pultteja, menettäisi itsetuntoani ja romahtaisi täydellisesti. Minuthan se mies olisi valinnut, joten minussa on jotain enemmän kuin muissa. Kyllä mun ukkokulta katselee ja kehuu muita(kin) naisia, mutta tuskin se minua niihin on vaihtamassa tai tuskin miettii asiaa niin, että toinen nainen on kaunis ja minä en. Vakiintuneessa suhteessa vaan muut ominaisuudet tulee tärkeämmiksi kuin ulkonäkö.
 
Itsehän jokainen päättää mimmoisen ihmisen kanssa on. Mä en olisi ihmisen kanssa, joka nolosti kyyläilee, pyytää täydentämään tissit tai muuta noin urpoa. Enkä olisi sellaisen kanssa, jonka silmissä en tuntisi olevani upea ja riittävä.
 

Yhteistyössä