Rakastajattarelta kysymys vaimoille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sahaan omaa oksaani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sahaan omaa oksaani

Vieras
Olen tapaillut yhtä ukkomiestä seksin merkeissä jonkin aikaa. Hänellä ongelmana on kotona ollut se, että vaimo haluaa seksiä aina vain saman kaavan mukaan. Mies haluasi välillä jotain muutakin kuin aina sitä iänikuista 'näkkileipää'. Vaimo taas ei halua muuta ja hän on tyytyväinen aina samana toistuvaan avioseksiin.

Mies ei vaadi mitään ihmeellisyyksiä, ei anaalia, S/M-seksiä, tuhmien puhumista tai mitään muutakaan erikoisuutta. Ihan perusseksi kävisi, kunhan sitä vain tehtäisiin vähän vaihtelevammin. Mies haluaisi rakastella useammassa eri asennossa. Miksi vaimo ei ymmärrä tätä tarvetta ja suostu miehen mieliksi edes joskus kokeilemaan jotain muutakin asentoa kuin sitä omaa lemppariaan? Tällä tyylillä hän on ajanut miehensä toisen naisen syliin.

Olen harrastanut rakastajani kanssa ihan perusseksiä, eri paikoissa ja vaihtelevissa asennoissa ja hyvältä on tuntunut. Meistä molemmista. Mies sanoo saavansa nyt elämänsä parasta seksiä, eikä halua lopettaa suhdetta kanssani.

Sahaan tässä omaa oksaani, mutta haluan antaa vaimolle vinkin, että kannattaisi myös kuunnella miehen toiveita, varsinkin kun hän ei mitään ihan mahdottomia vaadi. Vai onkohan tässä takana jotain muuta, mitä en tiedä. Valaiskaa minua te vaimot, joilla on aina hyvin yksitoikkoista seksiä.

Meillä on usein lähetyssaarnaajaa. Muussa asennossa ei tunnu miltään minusta, suostun kyllä muihinkin asentoihin mutta jos hyppään puikkoihin tai vähän pyllistän miehelle, mies laukeaa heti ja seksi jää siihen. Hän ei pysty jatkamaan laukeamisen jälkeen.

Siksi käytetään usein yhtä asentoa.

• Tykkää
Reactions: miltsu76
No, kaikki muu ilmeisesti kuitenkin sujuu, kun ei ole eroamassa :)

Muuttaakohan se mies tapojaan naisen toiveiden mukaan, vai onko se vain vaimon tehtävä miellyttää?

Mun polvi estää kaikki doggy stylet ja päällä olot.. Perus panopatja siis olen, ainakin toistaiseksi.

Kumarru vaikka pöydän päälle, mies saa panna takaa, mutta polvesi ei rasitu. Jos haluat päälle, mies makaa mahdollisimman lähellä sohvan/sängyn reunaa kuin voi, siten, että sun kipeä jalkasi menee sängyn reunan yli lattialle, jolloin sen ei tarvitse olla koukussa.

just, meillä on mies se joka haluaa melkein aina samassa asennossa (lusikassa) ,mutta minulla ei tulisi mielenkään hakea toiselta mieheltä erilaisia asentoja.

Tosin meillä kyllä joskus tehdään eriasennoissa varsinkin silloin, kun mies on humalassa. Silloin saankin parasta seksiä ;) En taivu ihan joka asentoon johon mies minua ohjailee, mutta parhaani yritän ja mies kestää ja kestää humalassa ollessaan.

[QUOTE="hohhoijaa";28903102]Joo kivan tekosyyn mies keksinyt ja sä vielä nielet kaiken mitä se keksii sulle laukoa O_o[/QUOTE]

Ajattelin juuri samaa :). Vaimo ei ymmärrä... Niin perussettiä kuin olla voi :D. Ja vaimohan ei pääse itseään puolustamaan, niin kuin parhaissa tarinoissa ei yleensäkään pääse. Vaihtelua se mies vain haluaa, ei siinä muusta ole kyse. Kotiseksiin on luultavasti ihan tyytyväinen ja voi olla, että sivusuhde sitä vain piristää. Tuossa nyt mies kusettaa huolella kahta naistaan.

Meillä tilanne se, että mies on reippaasti ylipainoinen eikä kaikki asennot suju. Siihen olen tyytynyt, ymmärtäväisenä vaimona ;).

• Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;28903049:
Kiva että se mies osaa sanoa asioita joita haluat kuulla, mutta seksi ei ole mitään ydinfysiikkaa, ja sinäkään tuskin olet keksinyt mitään uutta.

Eihän hän mitään uutta ole väittänytkään keksineensä, kunhan kertoi harrastavansa seksiä useissa eri asennoissa. Itse en pysty edes käsitämään MIKSI joku haluaisi panna vuosia putkeen vain ja ainoastaan yhdessä asennossa? Siinähän puutuu paikatkin. :D

Mä olenkin aina ajatellut että rakastajattariksi suostuvat naiset eivät ole niitä penaalin terävimpiä kyniä.

Minä en ainakaan ole SUOSTUNUT mihinkään, vaan ihan itse aktiivisesti lähdin hakemaan itselleni vakipanoa. Sivilisäädyllä ei ollut väliä, vain sillä, että mies pystyy tyydyttämään minut.

Tämä ukkomies kuvio kylläkin tuntuu siinä mielessä toimivalta, että saan miehestä vain parhaat palat eli hyvää seksiä. Mies on seurassani aina hyväntuulinen ja vietämme mukavia hetkiä yhdessä. Mitään arkikiukutteluja ja sukanpesuja en edes halua kokea.

[QUOTE="vieras";28903048]No, kaikki muu ilmeisesti kuitenkin sujuu, kun ei ole eroamassa :)

Muuttaakohan se mies tapojaan naisen toiveiden mukaan, vai onko se vain vaimon tehtävä miellyttää?[/QUOTE]

Kyllä arki sujuu, eikä ero ole edes vaihtoehto. Sitä en tiedä, millainen paskiainen mies osaa olla vaimolleen. Saattaa tosielämässä olla vaikka kuinka ikävä tyyyppi. Minulle näyttää kuitenkin vain parhaan puolensa, joten ei jaksa kiinnostaa sen enempää.

[QUOTE="aapee";28903202]Minä en ainakaan ole SUOSTUNUT mihinkään, vaan ihan itse aktiivisesti lähdin hakemaan itselleni vakipanoa. Sivilisäädyllä ei ollut väliä, vain sillä, että mies pystyy tyydyttämään minut.

Tämä ukkomies kuvio kylläkin tuntuu siinä mielessä toimivalta, että saan miehestä vain parhaat palat eli hyvää seksiä. Mies on seurassani aina hyväntuulinen ja vietämme mukavia hetkiä yhdessä. Mitään arkikiukutteluja ja sukanpesuja en edes halua kokea.[/QUOTE]

parhaat palat? :D niinhän sä LUULET

[QUOTE="ellu";28903191]Eihän hän mitään uutta ole väittänytkään keksineensä, kunhan kertoi harrastavansa seksiä useissa eri asennoissa. Itse en pysty edes käsitämään MIKSI joku haluaisi panna vuosia putkeen vain ja ainoastaan yhdessä asennossa? Siinähän puutuu paikatkin. :D[/QUOTE]

Jos nyt niin kovasti haluaa antaa vinkkejä meille vaimoihmisille, niin olisi ehkä syytä olla.

[QUOTE="aapee";28903202]Minä en ainakaan ole SUOSTUNUT mihinkään, vaan ihan itse aktiivisesti lähdin hakemaan itselleni vakipanoa. Sivilisäädyllä ei ollut väliä, vain sillä, että mies pystyy tyydyttämään minut.

Tämä ukkomies kuvio kylläkin tuntuu siinä mielessä toimivalta, että saan miehestä vain parhaat palat eli hyvää seksiä. Mies on seurassani aina hyväntuulinen ja vietämme mukavia hetkiä yhdessä. Mitään arkikiukutteluja ja sukanpesuja en edes halua kokea.[/QUOTE]

No mutta sittenhän kaikki on sulla hyvin. Mikä se ongelma oikein oli? Toivottavasti ymmärrät kuitenkin, ettei sinunkaan tarvitse olla mikään hyväksikäytettävä. En kyllä ymmärrä, miksi haluat jonkun toisen jämät... No, ehkä en vaan ymmärrä... Mitä ihmeen sukanpesuja :O? En mä pese koskaan mieheni pyykkejä ainakaan :D

Hieman epäilen, että kyse olisi seksiasennoista loppujen lopuksi. Onhan se miehelle kivaa vaihtelua, jos välillä saa blondia/tummaa/pyöreämpää/laihempaa tai muuten vaan vähän eri näköistä.

Saattaa kyse olla tästäkin, mutta en ymmärrä miksi miehen sitten pitäisi valehdella tuollaista asiaa. Kyllä minä hyvän rakastajan kelpuuttaisin itselleni ilman mitään tekosyitäkin. Ja ihan mukava on aina saada kehuja, olivatpa ne totta tai ei. Tärkeintä on, että toinen ihminen haluaa tuottaa toiselle hyvän mielen.

Eikös tälläkin palstalla aina toitoteta, että puoliso ei lähde vieraisiin, jos kaikki on suhteessa kunnossa. Ehkäpä rakastajallani tökkii juuri tämä vakiokaava seksissä. Ihan sama minulle. Parisuhde ja arki hänellä kuitenkin toimii hyvin.

[QUOTE="aapee";28903232]Saattaa kyse olla tästäkin, mutta en ymmärrä miksi miehen sitten pitäisi valehdella tuollaista asiaa. Kyllä minä hyvän rakastajan kelpuuttaisin itselleni ilman mitään tekosyitäkin. Ja ihan mukava on aina saada kehuja, olivatpa ne totta tai ei. Tärkeintä on, että toinen ihminen haluaa tuottaa toiselle hyvän mielen.

Eikös tälläkin palstalla aina toitoteta, että puoliso ei lähde vieraisiin, jos kaikki on suhteessa kunnossa. Ehkäpä rakastajallani tökkii juuri tämä vakiokaava seksissä. Ihan sama minulle. Parisuhde ja arki hänellä kuitenkin toimii hyvin.[/QUOTE]

No, ei se sinulle ihan sama ole, kun kerran avauksesi teit. Nimimerkkisikin aloituksessa kertoo jotain siitä, mitä tosiasiassa ajattelet. Tunnut epävarmalta sen suhteen mitä teet, vaikka viesteilläsi todistelet ihan muuta.

Ai miksikö mies valehtelisi? Voevoe. Siihen miksi mies valehtee voi olla tuhat ja yksi syytä. Päällimmäisenä voi olla se, että haluaa olla sulle mieliksi ja varmistaa, että pysyt siinä käytettävissä. Hänellehän tuo on optimaalinen ratkaisu, vaikka hän saakin pelätä, että joku päivä rakastut häneen ja menet paukauttamaan kaiken vaimolle. Senkin takia kandee olla sulle mieliksi. :O

No mutta sittenhän kaikki on sulla hyvin. Mikä se ongelma oikein oli? Toivottavasti ymmärrät kuitenkin, ettei sinunkaan tarvitse olla mikään hyväksikäytettävä. En kyllä ymmärrä, miksi haluat jonkun toisen jämät... No, ehkä en vaan ymmärrä... Mitä ihmeen sukanpesuja :O? En mä pese koskaan mieheni pyykkejä ainakaan :D

Ei minulla mitään ongelmaa olekaan. Kaikki on hyvin minun kannaltani. Olen vain miettinyt tilannetta vaimon kannalta. Jos kyse todellakin on vain tylsästä seksistä, niin ihmettelen kovasti, miksei vaimo voisi joskus kokeilla vähän vaihtelevampaa seksiä.

Tässähän juuri sahaan omaa oksaani. Jos vaimosta kuoriutuisi yllättäen kotona kiihkeä seksihirmu, niin sehän olisi minulta pois, koska miehellä ei enää olisi tarvetta rakastajattarelle. Paitsi siinä tapauksessa, että kyse onkin vain vaihtelunhalusta. Miksi sitten valehdella, että tämä on parhainta seksiä, koska mies tietää etten ole hänen kanssaan kehujen takia, vaan oman tyydytykseni.

[QUOTE="aapee";28903251]Ei minulla mitään ongelmaa olekaan. Kaikki on hyvin minun kannaltani. Olen vain miettinyt tilannetta vaimon kannalta. Jos kyse todellakin on vain tylsästä seksistä, niin ihmettelen kovasti, miksei vaimo voisi joskus kokeilla vähän vaihtelevampaa seksiä.

Tässähän juuri sahaan omaa oksaani. Jos vaimosta kuoriutuisi yllättäen kotona kiihkeä seksihirmu, niin sehän olisi minulta pois, koska miehellä ei enää olisi tarvetta rakastajattarelle. Paitsi siinä tapauksessa, että kyse onkin vain vaihtelunhalusta. Miksi sitten valehdella, että tämä on parhainta seksiä, koska mies tietää etten ole hänen kanssaan kehujen takia, vaan oman tyydytykseni.[/QUOTE]

Pitkässä parisuhteessa seksi väjäämättäkin latistuu. Tarvitaan molemminpuolista halua ja ymmärrystä löytää se kipinä yhä uudelleen ja uudelleen. Kaikista ei ole tähän, vaan sorrutaan siihen helpompaan ja nopeampaan ratkaisuun: vieraissa käyntiin ja uutuuden viehätykseen.

Yhteistyössä