Rakastaja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vaimo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vaimo"

Vieras
Olen naimisissa miehen kanssa, jolta ei saa seksiä kuin pikapanon kerran kahdessa vuodessa tjsp. Ei suostu myöskään puhumaan aiheesta, joten en tiedä miksi ei halua seksiä. Jotain päänsisäisiä juttuja taitaa olla, ei vaikuta mitenkään kiinnostuneelta minkäänlaisesta erotiikasta missään muodossaan.

Meillä menee ihan ok:sti avioliitossa, ei ole mitään isompia murheita. Ei riidellä ja tykätään toisistamme, viihdytään yhdessä. Seksin puuttuminen vain häiritsee minua. Tarvitsisin seksiä ja sitä tunnetta, että olen kaunis ja haluttu, sitä ei masturbaatiolla saa. Olen odottanut tilanteen muuttumista parisuhteessa pian 10 vuotta, se ei tunnu muuttuvan, eli todennäköisesti mies ei tule koskaan haluamaan seksiä yhtään nykyistä enemmän. Seksuaaliterapiaa tms. hän ei koe tarvitsevansa eikä sinne halua.

Minulla olisi ystävä, joka olisi valmis "auttamaan naista hädässä". Voisin käydä seksilomalla hänen kanssaan aina satunnaisesti ja salaa. Se on väärin, mutta onko se enemmän vai vähemmän väärin kuin rikkoa lasten perhe eroamalla seksin puuttumisen takia? Mitä olette mieltä? En nimittäin ole ollenkaan varma, että tahdon elää koko aikuisikäni seksittä.

Naisten mielestä on varmasti ihan oikein jos nainen pettää, mutta naisten mielestä on väärin jos mies pettää.

Näin nämä keskustelut yleensä menee, omasta mielestäni voi erota jos tekee mieli pettää.

Ei näistä vastauksista kyllä viisaammaksi tule. :D

Tämä on iso moraalinen ongelma minulle. Jos suostun elämään selibaatissa koko elämäni, teen mielestäni vääryyttä itseäni kohtaan. Jos otan avioeron seksin puuttumisen takia, teen väärin lapsiani kohtaan. Jos otan rakastajan, teen väärin miestäni kohtaan - tokikaan hän ei tietäisi siitä mitään, mutta silti. Tosi vaikeita asioita, etten sanoisi.

[QUOTE="vaimo";23513069]Kuinkas sitten suhtaudutaan, jos mies on sairas, eikä sen takia vaimolleen seksiä "anna" ?[/QUOTE]

Sehän riippuu miehestä, joillekin voisi sopia että hommaa seksiä muualta, mutta eiköhän nykyään sairas mies saa välittömästi kenkää tai jos rahat loppuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Jylppö;23513100:
Sehän riippuu miehestä, joillekin voisi sopia että hommaa seksiä muualta, mutta eiköhän nykyään sairas mies saa välittömästi kenkää tai jos rahat loppuu.

ja mitähän tuo raha liittyy tähän mitenkään ?

Jos puolisosi ei hoida parisuhteen perusasiaa niin ole täysin oikeutettu hakemaan sitä muualta. Jos itse ei tavaraa käytä niin ei se ole häneltä pois. Syyttäköön itseään.

[QUOTE="vaimo";23513069]Kuinkas sitten suhtaudutaan, jos mies on sairas, eikä sen takia vaimolleen seksiä "anna" ?[/QUOTE]

Ei se ole jos, vaan mies on sairas (tavalla tai toisella) jos seksi ei kiinnosta.

[QUOTE="höh";23513117]Jos puolisosi ei hoida parisuhteen perusasiaa niin ole täysin oikeutettu hakemaan sitä muualta. Jos itse ei tavaraa käytä niin ei se ole häneltä pois. Syyttäköön itseään.[/QUOTE]

No karkeasti sanottuna, näinhän se kyllä menee

[QUOTE="vaimo";23513115]ja mitähän tuo raha liittyy tähän mitenkään ?[/QUOTE]

Nykyään erotaan vain niin herkästi, jos äijä ei tanssi muijan pillin mukaan kuin marakatti niin erohan siitä tulee tai tulee joku vastoinkäyminen. Näin minä olen huomannut tässä lähipiirissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jylppö;23513153:
Nykyään erotaan vain niin herkästi, jos äijä ei tanssi muijan pillin mukaan kuin marakatti niin erohan siitä tulee tai tulee joku vastoinkäyminen. Näin minä olen huomannut tässä lähipiirissä.

jos sun lähipiirissä on näin, niin ei se tarkoita, että kaikki ovat tuota mieltä tai toimivat noin,
älä yleistä !

Sano miehellesi, että sun on paha olla ilman seksiä ja kysy, mitä hän aikoo tehdä asialle. Sallisiko hän vaikka sun panna jotain muuta että sun ei tarvitsisi salata mitään eikä hänen tarvitsisi tehdä mitään sen eteen että saisit seksiä.

Yhteistyössä