rakas vaimoni

sinä kun viihdyt täällä niin hyvin, päätin minäkin tulla tutustumaan mikä täällä viihdyttää sinua niin paljon.
Katsotaan minkä aikaa menee kun tunnistat minut. Tai entäs jos käy niin ettet tunnistakkaan vaan rakastut minuun täällä uudestaan.

Rakas vaimoni, moikataan kun tavataan, palstalla, ei kotona. Kotona en sinulle tätä paljasta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja rovva:
no, minun mieheni sinä et ainakaan ole, sillä tiedän sata prosenttisella varmuudella että hän on tällä hetkellä Talollamme remontoimassa, eikä siellä vielä ole pääsyä nettiin...
Entäs puhelimella :whistle:
 
ei minulla tietoa kuinka kauan palstaillut. Varmaan aika kauan kun milloin mistäkin puhumme niin aina on oikeassa ja kertoo tietolähteenä olevan plussalaiset.
Ja kokkaa milloin mitäkin taikavuokia ja maailman parhaita pannareita, aina plussalaiset kehuneet maailman parhaimmaksi. Kumma vaan että ne kokeilut yleensä jääneet yhteen kertaan niin kuin se pätkiskakkukin (YÖÄK)
Nyt paljastin jo liikaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja rovva:
no, minun mieheni sinä et ainakaan ole, sillä tiedän sata prosenttisella varmuudella että hän on tällä hetkellä Talollamme remontoimassa, eikä siellä vielä ole pääsyä nettiin...
Entäs puhelimella :whistle:
:LOL: no ei sillä aataminaikuisella puhelimella mihinkään pääse.... hyvä kun soittaa pystyy....
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja touhutipat:
ei minulla tietoa kuinka kauan palstaillut. Varmaan aika kauan kun milloin mistäkin puhumme niin aina on oikeassa ja kertoo tietolähteenä olevan plussalaiset.
Ja kokkaa milloin mitäkin taikavuokia ja maailman parhaita pannareita, aina plussalaiset kehuneet maailman parhaimmaksi. Kumma vaan että ne kokeilut yleensä jääneet yhteen kertaan niin kuin se pätkiskakkukin (YÖÄK)
Nyt paljastin jo liikaa
Enpä ole pätkiskakkua tehnyt enkä mitään taikavuokia.
.Onko vaimollasi nikki täällä?

 
Oikeasti rakas vaimoni, en malta pitää tätä salaisuutena, paljastan tänä iltana ja voimme yhdessä alkaa palstailemaan.
On vaimollani tunnukset tänne jossa kertoo myös että meillä neljä lasta. joskus olen sen nähnyt ja joskus ollut lapsemme kuvia täällä
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja touhutipat:
Oikeasti rakas vaimoni, en malta pitää tätä salaisuutena, paljastan tänä iltana ja voimme yhdessä alkaa palstailemaan.
On vaimollani tunnukset tänne jossa kertoo myös että meillä neljä lasta. joskus olen sen nähnyt ja joskus ollut lapsemme kuvia täällä
ihanaa..yhteinen harrastus :heart: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja touhutipat:
ei minulla tietoa kuinka kauan palstaillut. Varmaan aika kauan kun milloin mistäkin puhumme niin aina on oikeassa ja kertoo tietolähteenä olevan plussalaiset.
Ja kokkaa milloin mitäkin taikavuokia ja maailman parhaita pannareita, aina plussalaiset kehuneet maailman parhaimmaksi. Kumma vaan että ne kokeilut yleensä jääneet yhteen kertaan niin kuin se pätkiskakkukin (YÖÄK)
Nyt paljastin jo liikaa
:LOL: IHANA
 

Yhteistyössä