Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PahaMYY:Jotenkin haikealta tuntuu, kuinka nuo pojat kasvaa niin kauheata vauhtia.
Nuorimman kohdalla tietysti haikein olo, kun vauvasta on kasvanut niin iso jo.
Vuoden ,kun täytti niin muuttui kyllä heti silmissä jotenkin isoksi. Tietysti ottaa isoista mallia ja käyttäytyy sen mukaisesti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PahaMYY:Toi 10v vaan sanoi, että oon ihan mamis, kun haikelen sen pienen käärön perään, joka syntyi 10 vuotta sitten![]()
Ei kuulemma oo käärö enään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mama07:Alkuperäinen kirjoittaja PahaMYY:Toi 10v vaan sanoi, että oon ihan mamis, kun haikelen sen pienen käärön perään, joka syntyi 10 vuotta sitten![]()
Ei kuulemma oo käärö enään![]()
kyllä ne lapset taitaa tulla aina olemaan äitin omia pikku "vauvoja" tai "pikku kääröjä" =) vaikka olisivat kuinka isoja.
Alkuperäinen kirjoittaja Raisa:Alkuperäinen kirjoittaja PahaMYY:Jotenkin haikealta tuntuu, kuinka nuo pojat kasvaa niin kauheata vauhtia.
Nuorimman kohdalla tietysti haikein olo, kun vauvasta on kasvanut niin iso jo.
Vuoden ,kun täytti niin muuttui kyllä heti silmissä jotenkin isoksi. Tietysti ottaa isoista mallia ja käyttäytyy sen mukaisesti![]()
Onnea pojalle!
ja pitää teidän alkaa kutosta puuhata, niin on sit taas vauva
*itse vitosta kuumeilee*
Alkuperäinen kirjoittaja XXS:Onnittelut :flower:
Mullakin tänään synttärit.