Rajuja supistuksiako seksin jälkeen? (en ole raskaana)

Voiko sperma aiheuttaa supistuksia naiselle vaikka ei olisikaan raskaana?
Olen vihdoin tavannut miehen jonka kanssa seksi toimii moitteettomasti ja olen ensimmäiset orgasmini saanut hänen kanssaan..
Eilen hän tuli ensimmäistä kertaa sisääni ja hyvin pian tämän jälkeen minua alkoi supistella, supistukset yltyivät hyvinki rajuiksi ja nyt 10 tuntia myöhemmin yhä supistaa..
Kaikki tämä on todella uutta ja en tiedä pitäiskö huolestua?

Äiti 28 v

Oletko varma, ettet ole raskaana? Ei mulla ainakaan muulloin ole supistellu. Tosin tiettyyn aikaan kuukaudesta jos rajusti tulee esim. takaapäin, niin alavatsa saattaa olla hellänä jonkin aikaa. Ei ne kuitenkaan mitään supistuksia ole. Kannataa varmaan tutkia asia, jos alkaa jatkuvasti olla tollasta. Mikä ehkäisy sulla muuten on? Voiskohan se mitenkään vaikuttaa.

Ei olla käytetty mitään ehkäisyä, ekalla kerralla oli menkat ja toka kerta oli pari pvää menkkojen jälkeen... joten kyse ei taida myöskään olla ehkäisystä..
Tiedän kyllä myös miltä tuntuu jos on oikein kovaa "hakannut" ja vatsaa hieman kivistää jälkeenpäin... eikä kyse ollut siitä..
Iltaan asti supisteli pikku hiljaa hiipuen ja muutaman kerran tullut heti aktin jälkeen muutama supistus mutta ei enää samanlaista melkein vuorokauden kestävää supistelua..
Olen lähestulkoon varma etten ole raskaana, ellen sitten ole napsahtanut jo menkkojen aikana, mitä kyllä suuresti epäilen..
Lääkärissä sanottiin että se on alavatsa kivistystä ja jos rupee vuotaa tai kuume nousee niin lääkäriin..
Kyllä mä yhden synnytyksen läpikäyneenä tunnistan eron supistuksen ja alavatsan kivistyksen välillä... mutta mitäpä mä tiedän verratuna lekureihin.... XD

Yhteistyössä