Minulle tilanteen mukaan. Joskus rajukin kiihottaa.
mami 13.11.2004 #2 \ Alkuperäinen kirjoittaja 13.11.2004 klo 21:23 Parsakaali kirjoitti: Minulle tilanteen mukaan. Joskus rajukin kiihottaa. Click to expand... Peesaan
\ Alkuperäinen kirjoittaja 13.11.2004 klo 21:23 Parsakaali kirjoitti: Minulle tilanteen mukaan. Joskus rajukin kiihottaa. Click to expand... Peesaan
helmeilevä urpo 25.03.2008 #6 joo se on niinpaljon kemioista ja sen hetkisestä tunteesta kiinni B) välillä on aivan ihanaa irroitella kunnolla kun molemmat on sillä tuulella vaan uskomattoman ihanaa on myös pitkä intensiivinen rakastelu jossa saa rauhassa antaa kaikkensa :hug:
joo se on niinpaljon kemioista ja sen hetkisestä tunteesta kiinni B) välillä on aivan ihanaa irroitella kunnolla kun molemmat on sillä tuulella vaan uskomattoman ihanaa on myös pitkä intensiivinen rakastelu jossa saa rauhassa antaa kaikkensa :hug:
Heila 23.04.2008 #10 Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas: Riippuu aivan fiiliksistä, kumpaakin kiitos Click to expand... Peesi
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas: Riippuu aivan fiiliksistä, kumpaakin kiitos Click to expand... Peesi