Raju seksi ja kierukka? Tunteeko mies kierukan narut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "outoa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"outoa"

Vieras
Onko jollakin kierukka liikkunut esim. rajun seksin seurauksena? Onko mies tuntenut kierukkaa?

Minulla oli kierukka vääntynyt mutkalle ja se oli kaivautunut osittain kohdun seinämän sisälle, kun otettiin pois. Lähti kyllä ilman nukutusta naruista vetämällä.

Yhden kerran muistan seksin sattuneen takaapäin, kun mies paukutti oikein olan takaa, että olisikohan kierukka voinut siinä vääntyä. Pitäisköhän jatkossa olla varovaisempi vai uskaltaako vielä joskus antaa palaa täysillä? Joskus mies on myös tuntenut kierukan narut kalullaan. Onko muilla käynyt näin?

Ei kai še mies nyt sentään kohtuun rynkytä :D
Ei ole kukaan kumppaneista huomauttanut naruista, vaikka isovhehkeisiä on ollut useampikin.

Kyllä se vehje pääsee minulla tietyissä asennoissa osumaan kipeästi kohdunnapukkaan. Yksi miespuolinen ystäväni sanoin myös tunteneensa tyttöystävänsä kierukan narut, joten ei tämä ihan tavatonta ole. Nyt kiinnostaa tietää, onko monella muullakin käynyt näin.

Meillä mies tuntee narut joka kerta. Ja itse tunnen kun työntyy "liian" syvälle, ja olenkin jo varannut ajan lääkäriin tarkistuttaan että kierukka on vielä paikallaan.

Yhteistyössä