Raivostuttaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nirson miehen vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nirson miehen vaimo

Vieras
Onko mulla maailman nirsoin mies? Se ei syö mitään missä on
-paprikaa
-kukkakaalia
-parsakaalia
-kaalia
-persikkaa
-ananasta
-punaherukkaa
-raparperia
-pinaattia
-mitään sieniä

Se ei syö myöskään omenapiirakkaa, ei köyhiä ritareita, ei pannukakkua, ei mitään omatekosisia kiisseleitä, esim. mansikkakiisseliä. Ei syö lohkoperunoita. Ei oliiveja, eikä fetaa, ei aurinkokuivattuja tomaatteja, ei vuohenjuustoa. Kiinalainen ruoka (puhettakaan mistään intialaisesta tms.) ei kelpaa missään jumalan nimessä. Keittoihin saa sen mielestä laittaa lihaa, pottuja, porkkanaa vähän ja sipulia.
Ja oli niitä nirsoiltavia ruokia ja ruoka-aineita enemmänkin, nuo tuli vaan nyt äkkiseltään mieleen.

Hitto että joskus tommonen ottaa päähän. Ennen jaksoin ottaa sen ruokarajoitteet huomioon ruuanlaitossa, nykyään en vaan kokkaan just sitä mitä huvittaa.

Toi olisi aika kamalaa... :/ En kyllä miestäni sen takia vaihtaisi, mutta ärsyttäväähän tuo on. Omalla miehellä ei ole montaakaan rajoitetta, mutta toivoisin, että ne parikin rajoitetta poistuisi...

Mun exä oli samanlainen ja voi jestas se ärsytti. Eikä kyse todellakaan ollut mistään allergiasta, kurkutkin piti pilkkoa todella pieniksi, että se pystyi niitä syömään. Mitään muuta vihreää se ei sitten syönytkään!
Onneksi on exä, en oikeasti varmaan kestäis enää olla niin nirson ihmisen kanssa.

No mä tekisin ihan sitä ruokaa mitä mä haluan. Jos mies ei syö niin saa sitten olla syömättä (ja katson ettei sitten pupella esim. leipäkaappia tyhjäksi)!
Mua ärsyttää nirsoilu ihan älyttömästi ja mä en kattelisi tuollaista yhtään!

Tuo ap:n lista oli varsin vaatimaton kun vertaan erään sukulaismiehen inhokkilistaan. Aina kauhulla odotan, koska taas tulevat kyläilemään, kun ei oikein mikään kelpaa hänelle. Joskus kun ollaan pyydetty meille syömään, kysyvät vaimonsa kanssa, että mitä on ruokana ja mitä kaikkea siihen tulee. Ja jos siellä on yksikin "väärä" ainesosa, tyyliin mustapippuri, niin eivät sitten haluakaan tulla. Kyllä sitä miestä itseäänkin nolottaa nirsoutensa, mutta kun ei vaan pysty syömään. Jotain lapsuudenaikaisia juttuja kaiketi...

Mä tapailin miestä, jolle mm. sipuli oli kauhistus. Ja lähes kaikki vihreä ja sienet yms. En voinut kestää koko ukkoa. Söi vain perunaa ja valmispihvejä, siis niitä kananahkapihvejä, yök. Onneksi ei tarvi moista sietää.

Lähtökohtaisesti syöminen on minulle niin tärkeä asia elämässä, että en olisi ottanut itselleni makuvammaista miestä. Käymme paljon ukona syömässä ja kutsemme ruokavieraita. myös matkaillessa paikallisen maan ruokakulttuuri kiinnostaa. Jos mies olisi osoittanut apn kuvaamia piirteitä, ekat treffit olisi varmasti olleet myös ne viimeiset.

ei munkaan mies, mut ei meil lapsetkaan tykkää noista monesta..
parhaiten uppoaa ihan perus ruoka, peruna ja lihakastike + kala

Meil ei syödä, esim. kanaa, pastaa, sipulia, riisiä, kaalia, hernekeittoa

Yhteistyössä