Raivostuttaa!

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Yksikkään kissa mitä mulla on ollu ei oo ikinä kynsiny sohvaa tms, mut tämä uusin tulokas tekkee sitä kaikkien kissojen puolesta :kieh: Samoinko ovenpielet kelpaa raapimispuiksi, mies jo murisi aamulla että kissa lähtee jos ei opi tavoille tai hän lähtee :whistle:

Ja minun kissoilla on raapimispuu. Oikein hieno ja kelvannu on, kelpaa se tuollekki yksilölle mut pittäähän sitä piuvatessa vähän kynsiä kaikkea muutaki vastaan tulevaa :headwall: Oiskohan suihkupullosta hyötyä? Ei oo muille kissoille vaikuttanu mittään, mut mietin ko tämä kollinpoikanen ei tunnu vedestä välittävän (saunoo ja kylpee mielellään, outo), keveästi olen niskasta nippassu kiinni ja nostanu pois pahanteosta mut eihän tuo ittepäinen karvapallo usko. :mad:

[QUOTE="Neith";22508171]koita suihkepulloa, tai sitten niitä suihkutettavia kissakarkotteita niihin paikkoihin mitä katti kynsii ja vastaavasti jotain hyvää "hajua" rapimispuuhun..[/QUOTE]

Nuo karkotteet ei oikein houkuta, ko talossa pieni lapsiki joka lähmii ja nuolee joka paikkaa :xmas: Mut joo, jostaki hommaamaan uus suihkepullo. Entinen ei näimmä toimi...

Yhteistyössä