Raivostuttaa mies niin paljo, että on tosi väkivaltaisia tunteita!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lortto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ei ne tampiot ymmärrä:
toivottavasti tällä hetkellä kasvaa parempi perheenisiä. jotka tekevät oikeaa työtä (lastenhoito ja kotityöt) eivätkä perse homeessakittaa kaljaa jossain raksakavereiden kanssa tupakalla.

Sehän riippuu äideistä, kun miehet eivät kuulemma hoida lapsiansa ollenkaan, vaan ainoastaan harrastavat ja kittaavat kaljaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja expertus dico:
eiks nyt kukaan muu muka oikeesti ymmärtäny apn pointtia...? :snotty:
taas loistoesimerkki kunnon vertaistuesta ja ymmärryksestä keskustelupalstalla kun tarvii olla niiiin piikikästä ja nokkelaa... :headwall:
ymmärrän ap todella mitä tarkotit, mutta en osaa auttaa... :/

Kiitos! Huolestuinkin vähän, että olenko aivan kuutamolla. Kerrataan vielä, jos jollekin jäi epäselväksi: mies ei siis ole osallistunut kotitöihin eikä lastenhoitoon koko viikolla, koska on tehnyt pitkiä iltoja duunissa. Tänään sitten olisi ollut mahdollisuus korvata nämä poissaolot olemalla kotona ja osallistumalla lastenhoitoon ym. Ja valitsi lähteä tänäänkin harrastamaan.

Eikä se ole niin, että hän harrastaisi vain kerran viikossa. Jos ei olisi ollut tällä viikolla pitkiä iltoja duunissa, ne illat olis menny hyvin todennäköisesti harrastaessa. Meidän perheessä, jossa on kaksi työssäkäyvää, vain minä teen kotityöt ja se ei mielestäni tasa-arvon aikana ole ihan reilua.

Siis tarkoitatko ap, että sä olet tosiaan se ainoa kotityöläinen teillä aina? Miksi me sitten mietitään täällä tämän viikon tapahtumia (jotka olis voinu olla erikoistapaus ja semmoisena anteeksiannettavissa jos jatkossa seuraa kunnon hyvitys).

Nyt jos sulla on vaikeuksia saada ymmärtävää palautetta, niin veikkaisin syyksi tätä pihistelevää kerrontaa. Eli tässä on vaikea saada otetta teidän tilanteeseen, ja vaikutelma on hämmentävä kun tulee lisäksi tunne että odotit tulevasi ymmärretyksi kertomuksesi perusteella. Ja semmoisessa tilanteessa alkaa epäillä, josko teillä toimii tuo kommunikaatio riittävän hyvin keskenännekään.

Eli mies ei ehkä ymmärrä puhetta siksi, että minäkään en ymmärtäny? (Joo yleensä asiassa on muutakin, mutta jostain täytyy miettiminen aloittaa...)

Mitä mies harrastaa ja miten se runsaat rientonsa sitten oikeuttaa? Ja etkö voi kätkeä sen harrastuskamoja kunnes suostuu keskustelemaan aikuisittain siitä, mikä suhteessa olisi oikeudenmukaista ja mikä ei.

(Mikä sitten kyllä tarkoittaa sitä, että hänenkin osalleen joku oikeudenmukainen vapaapäivä täytyy osua: jos olet hiljaksiin kypsynyt lyömähaluun asti, miehen on ehkä vaikea uskoa että haluat oikeutta kenellekään muulle kuin itsellesi, joten tilanne voi olla hengenhädän sävyistä taistelua siitä vähästäkin molemmin puolin...)

Joo mullaki on usein väkivaltaisia tunteita, kun mies ei jostain syystä tuu kotiin (tai siis sillon ku se tulee, varsinki jos humalassa). Se ei tajuu, et jos on yhden illan poissa niin, että tulee kotiin vasta vauvan mentyä nukkumaan, niin mä oon kiinni siinä vauvassa 2 päivää putkeen. Sen muutaman tunnin harrastus vaatii multa 48h töitä. Tarvii sitä iteki hengähdystauon välillä. Tällä hetkellä meillä viimeksi näkynyt äijää illalla kotona tiistaina, jolloin mulla oli liikuntaharrastus. Tänään lupasi tulla aikasemmin ja mitä kello on nyt...ei näy äijää. Eilen kyl läppäsinki sitä, ku tuli myöhään ja herätti vauvan, joka oli just nukahtanu. Joskus oon lyöny pahemminki, en ole siitä ylpeä.

Yhteistyössä