Raivostuttaa!!! Meinasin sit varata risteilyn...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Simputti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Simputti

Aktiivinen jäsen
21.09.2006
1 971
1
36
Meillä on tommosia lahjakortteja mitä saa kun ostaa taxfreestä yli 100 eurolla. Olisin varannut risteilyn perjantai-lauantai niin nettivaraus ilmoitti että ei ole paikkoja. Kun sitten koetin varata ilman tuota bonuskorttia niin tilaa oli niinä päivinä kun olisin halunnut lähteä joka hyttiluokassa. Soitin sit asiakaspalveluun ja sieltä vaan todettiin että korttiristeilylle on vain rajoitettu määrä paikkoja joten pääsen vain risteilylle jos maksan sen täyden hinnan.... Mitä helvettiä ne niitä bonuskorttejaan jakaa jos niillä ei sitten pääse kun viikolla jolloin ihmiset käy töissä ja risteileminen on mahdotonta :headwall: :headwall: :headwall:
Ja kun liput voimassa vain helmikuun loppuun ja koko helmikuussa ei ollut pe-la risteilylle tilaa niin ei kai niitä sitten oikein voi käyttää.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
Meillä on tommosia lahjakortteja mitä saa kun ostaa taxfreestä yli 100 eurolla. Olisin varannut risteilyn perjantai-lauantai niin nettivaraus ilmoitti että ei ole paikkoja. Kun sitten koetin varata ilman tuota bonuskorttia niin tilaa oli niinä päivinä kun olisin halunnut lähteä joka hyttiluokassa. Soitin sit asiakaspalveluun ja sieltä vaan todettiin että korttiristeilylle on vain rajoitettu määrä paikkoja joten pääsen vain risteilylle jos maksan sen täyden hinnan.... Mitä helvettiä ne niitä bonuskorttejaan jakaa jos niillä ei sitten pääse kun viikolla jolloin ihmiset käy töissä ja risteileminen on mahdotonta :headwall: :headwall: :headwall:
Ja kun liput voimassa vain helmikuun loppuun ja koko helmikuussa ei ollut pe-la risteilylle tilaa niin ei kai niitä sitten oikein voi käyttää.


lahjoita jollekin jonka tiedät pääsevän sinne
 
Eli nää mun kortit käy helsinki-tallinna reitillä maanantai-perjantai lähdöillä. Ja tosiaan on ilmoitettu että paikkoja rajoitettu määrä mutta eipä ole ennen käynyt noin ettei saisi lippuja perjantai lähdölle. Ollaan jo monta kertaa tehty miniristeily noilla ilmaislipuilla.... Ei maihinnousua, eli jos jotain ostat niin sit ostat laivasta. Lähtö illalla klo 21.00 ja paluu seuraava aamuna 11.15. Siinä tiedot risteilystä....
 
Me mennään Siljalla hiihtolomaviikolla perhehytissä kanta-asiakastarjoushintaan, varasin reissun heti, kun kuponki tuli kotiin, ja tosi mielissäni olin kun päästiin perhehyttiin.

Ja firmojen täytyy elää, eli ymmärrän kyllä täysin, että niiden on normaaliinkin hintaan hyttejä myytävä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
niin ne aina on su-to lähdöillä..tyhmää.

Tähän asiaan sain kerran tosi tyhmän selityksen. Kun viikonloppuisin laiva on yleensä jo buukattu täyteen niin ilmaislipuilla matkustajille halutaan antaa mahdollisuus risteilyihin joilla tilaa...
Lue kuitenkin näin yllä oleva teksti: Koetamme tällä konstilla saada laivaan enemmän viikolla porukkaa....

 
Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Ja firmojen täytyy elää, eli ymmärrän kyllä täysin, että niiden on normaaliinkin hintaan hyttejä myytävä.

Ja tarkoitus on pahoittaa niiden mieli joille noita ilmaislippuja jaetaan....

Niin no siis musta on kyllä ihan kiva että ne vaiikka sit "ilmaseks" jakaa noita vaikka sit viikolle kun ei jakais ollenkaan.
Ymmärrän hyvin mikseivät anna niitä kalliita viikonloppulähtöjä ilmaseks kun niille on joka tapauksessa menossa maksavaa väkeä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Alkuperäinen kirjoittaja Leija:
Alkuperäinen kirjoittaja Leija:
kauanko kortti on voimassa.

:attn:

Eikös tuossa aloituksen lopussa lukenu että helmikuun loppuun?

Juu luki. Tarkoitin, että jos nyt menisin risteilylle ja saisin kortin, missä ajassa se olisi käytettävä?

*väsyneenä vaikea muotoilla kysymystä* :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Leija:
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Alkuperäinen kirjoittaja Leija:
Alkuperäinen kirjoittaja Leija:
kauanko kortti on voimassa.

:attn:

Eikös tuossa aloituksen lopussa lukenu että helmikuun loppuun?

Juu luki. Tarkoitin, että jos nyt menisin risteilylle ja saisin kortin, missä ajassa se olisi käytettävä?

*väsyneenä vaikea muotoilla kysymystä* :ashamed:

Jaa niin =)
 
me lähdetään 31.1-3.2 viroon mennään tosin kansipaikoin ja ollaan hotellissa.
eilen kyselin kaupunkilomakohteita ja kun mies tuli töistä niin myönnyin siihen viroon kun ei oo ukko siel koskaan käyny.pääsen oppaaksi siis :D
ja saadaampahan astetta parempi huon.

onks pakko mennä sillai että yöpyy laivassa?eikö hotelli olis kivempi?
 

Yhteistyössä