Meillä on tommosia lahjakortteja mitä saa kun ostaa taxfreestä yli 100 eurolla. Olisin varannut risteilyn perjantai-lauantai niin nettivaraus ilmoitti että ei ole paikkoja. Kun sitten koetin varata ilman tuota bonuskorttia niin tilaa oli niinä päivinä kun olisin halunnut lähteä joka hyttiluokassa. Soitin sit asiakaspalveluun ja sieltä vaan todettiin että korttiristeilylle on vain rajoitettu määrä paikkoja joten pääsen vain risteilylle jos maksan sen täyden hinnan.... Mitä helvettiä ne niitä bonuskorttejaan jakaa jos niillä ei sitten pääse kun viikolla jolloin ihmiset käy töissä ja risteileminen on mahdotonta :headwall: :headwall: :headwall:
Ja kun liput voimassa vain helmikuun loppuun ja koko helmikuussa ei ollut pe-la risteilylle tilaa niin ei kai niitä sitten oikein voi käyttää.
Ja kun liput voimassa vain helmikuun loppuun ja koko helmikuussa ei ollut pe-la risteilylle tilaa niin ei kai niitä sitten oikein voi käyttää.