Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Menikö se sukkasillaan ulos?
Kyllä jossain vaiheessa tulee vastaan se raja, kun kyse ei ole enää pikkutöppäilystä, vaan koko asenne ja tyyli kaipaisi suurempaa muutosta. Siinä vaiheessa kun kiroillaan ja huudetaan lapselle ja menetetään hermot totaalisesti, voisi alkaa miettimään ja katsomaan peiliin. Lapsen takia.
No toi oli vielä mun "totaalisesta" kaukana. Lapsen aikana en ole koskaan TOTAALISESTI menettänyt hermojani.
Mutta joskus on pakko paiskia ovia ja sanoa pari valittua sanaa, että hermot tasaantus. Yleensä se ovien paiskoja on meillä kyllä toi pikkuneiti.![]()
Niin, sukkasillaan rappukäytävään, koska sinä huusit niin kauheasti. Saatat olla lapsen mielestä aika pelottava.
Ei vaan siksi ettei se muistanut pukea. Minä olin teljennyt jo itseni olohuoneeseen. Ihan rauhassa sai pukea eteisessä.
Sillä on varhaisdementia.. alan suuresti epäillä.
Aina se unohtaa kaiken jos en ole perään katsomassa.
Nyt olin teljennyt itseni olohuoneeseen, niin hän ei muistanut sitten saappaita.
Mä olen ns paremmasta perheestä ja yhtälailla meillä kiroiltiin ja huudettiin. Isä kyllä kuritti niin vieraita kuin omiakin. Kuitenkin parhaimmat kamut on ollut ympyröissä, nyt 28 vuotta yhteistä taivalta takana. 5 v kerhosta lähtien!
Joten ei sen vanhemman sekoilu vaikka kerta viikossa niitä kavereita pois vie. Ja me vanhemmatkin olemme ihmisiä, käämi palaa välillä ja kyllä sen saa näyttää.
Teljennyt itsesi? Aina vaan pahemmalta kuulostaa. Lapsi voi oirehtia pahaa oloaan ja sinä sen kuin huudat.
Mä en ole mitään päähän taputtamassa enkä hyväksyisi itseltänikään tuollaista käyttäytymistä, ...
Tältä pohjalta....
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22053693:Ranskanpastilli? WTF?![]()
Kiva kun taputellaan päähän, kun joku kertoo huutavansa ja raivoavansa lapselleen. Ja vielä kavereiden edessä! Nyt sitten huolen aiheena on se, että uudet kaverit on paremmista perheistä ja ei ole ennen nähnyt kun äiti nolaa lapsensa. Voi Tsiisus! Ei kukaan ole täydellinen, mutta harva KEHUU netissä huutavansa lapselleen ja nolaavansa tätä.
Lunaticista on täydellisyys kaukana.
Ihmisiä tässä ollaan.. mokailuja jokainen tehdään siitä ei pääse yli eikä ympäri. Mielenmalttia ja tempperamenttia on vaan jaettu toisille enempi.
Tärkeintä on kuitenkin näyttää usein kuinka paljon lasta rakastaa niin huonoina päivinä sieltä lapsen hellyys ja hali- tililtä ei mene ottoja miinuksen puolelle![]()
Hieman pöyristyttää nyt kyllä tämä reaktio, aivan kuin olisi ihan normaalia kirota ja huutaa lapselle tuolla tavalla. Joo, ihmisiä olemme, mutta siinä valossa olemmekin juuri aika suuressa vastuussa käytöksestämme.
Päähän taputtelu ei aseta ihmistä vastuuseen, vaan vahvistaa häiriökäyttäytymistä, koska sille on yleinen hyväksyntä. Miettikää, olisiko reaktio sama, jos joku muu palstalainen olisi tehnyt tämän aloituksen?
Aika tekopyhä ajatusmaailma että "asentanpa tästä ihmisen vastuuseen haukkumalla hänet netin keskustelupalstalla kun en ole tilannetta ollut näkemässä". Ihan kuin "ollaan vaan ihmisiä, yritä olla tekemättä toiste" kommentit olisi päähän taputtelua.. No, kukin käsittää tavallaan.
Mä ainakin reagoin ihan vain tapahtumaan (eli kirjoitettuun tekstiin), en siihen kuka sen on kirjoittanut. Ikävä jos muut tekevät erilailla. Mä suoranaisesti ihmettelin ettei Luna saanut ryöppyä niskaan, hän kun ei tietääkseni ole rakastetuimpia "nuole mun pyllyä" ihmisiä täällä![]()