Raivosin sitten kunnolla likan kaverienkin "edessä" kirosanojen kera

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunatic

Vieras
Saa**na kun meni kertakaikkiaan hermot kun mukula ei mitään kuuntele ja sekoilee vaan minkä ehtii.. kaikenlisäksi piti sen sekoilun keskelle pyytää kaverit eteiseen odottamaan, vaikka sanoin että sano nyt niille että odottavat pihalla (kun mistään ei tuntunu tulevan mitään taas kerran).. mutta ei, siihen ne piti tielle ottaa tönöttämään kun tämä puupää pyörii ympyrää eikä löytäis omaa päätäänkään vaikka ettis 5 tuntia.
Kertakaikkiaan palo käämit ja huusin JUMALAUTAa ja HELVETTIä ja paiskasin itseni olkkarin oven taakse kun en kestänyt enää.:snotty:
(Tää iltapv on siis sisältänyt jo monta mutkaa, ennenkuin päästiin tähän, mutta en jaksa selittää.. )..
Sitten käy ulko-ovi ja kohta soi ovikello tuhatta ja sataa, kun likka ei ollut muistanut laittaa saappaita jalkaan lähteissään vaan oli ulostautunut sukkasillaan. Joo o.

Ja nämä kaverit tapittaa silmät levällään meiän menoa. Mahtaa olla mukavat jutut kun pääsevät kotiin kertomaan..

Ei tässä kirjotuksessa ollut teille päätä eikä häntää, mutta oli pakko purkaa agressioita naputukseen.. :kieh:

Olen ryytynyt.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Älä välitä. Mäkin oon joskus raivonnu.
Elämäähän sekin vaan on. Kyllä ne kaverit on silti vaan aina tulleet käymään vaikka joskus olen mesonnut minkä ehtii...varsinkin tossa kesälomalla...

sattuuhan noita paremmissakin piireissä! Minä en tunteitani peittele, vaikka meidän eteisessä olisi presidentti! Kotonani huudan jos siltä tuntuu ja jos menee hermot niin ne menee. En minä ainakaan pysty miettimään, että hermostun ja raivoan vasta 5min. päästä kun mukulat on muualla. Eihän siinä ole edes mitään järkeä!

Sulla meni hermo ITSESI kanssa, SINÄ et kestänyt kasassa. Älä syytä lasta omista psyyken ongelmistasi. Totta kai lapsi pyörii hämmentyneenä ympyrää kun äiti kiukuttelee kuin uhmaikäinen.

Älä välitä. Mäkin oon joskus raivonnu.
Elämäähän sekin vaan on. Kyllä ne kaverit on silti vaan aina tulleet käymään vaikka joskus olen mesonnut minkä ehtii...varsinkin tossa kesälomalla...

En oo vielä näiden kahden kaverin edessä päässy "avautumaan", ovat uusia ja outoja mulle.. ni vähän nyt pelottaa että pilasinko likan maineen niitten silmissä.

Likan bestiksen aikana oon jo päästelly, mutta se ei oo ollu moksiskaan ja se on meillä melkein päivittäin ja mullekin tuttu. Mutta noi kaks on ns."paremmista perheistä" ni mietin että onkohan ne kuulleet koskaan edes kiroilua tms. Voi hemmetti, no toivottavasti unihtavat koko jutun.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
jos joku "harmaa" ois kirjottanu tän ois jo lastensuojelulla peloteltu.. mutta ei.. kun kirjottaja onkin lunatic munapää niin heti ollaan tui tui tui.. ei ymmärrä tätä palstaa välillä.. ei sit ei..

jos joku "harmaa" ois kirjottanu tän ois jo lastensuojelulla peloteltu.. mutta ei.. kun kirjottaja onkin lunatic munapää niin heti ollaan tui tui tui.. ei ymmärrä tätä palstaa välillä.. ei sit ei..

Ja ihan yhtä naurettavaa se olis lastensuojelulla pelotella oli sitten rekkautunut tai ei. Mutta kyllähän täältä näitä täydellisiä (varsinkin harmaita) äitejä löytyy. Kiva että sinäkin tiesi ketjuun löysit :saint:

En oo vielä näiden kahden kaverin edessä päässy "avautumaan", ovat uusia ja outoja mulle.. ni vähän nyt pelottaa että pilasinko likan maineen niitten silmissä.

Likan bestiksen aikana oon jo päästelly, mutta se ei oo ollu moksiskaan ja se on meillä melkein päivittäin ja mullekin tuttu. Mutta noi kaks on ns."paremmista perheistä" ni mietin että onkohan ne kuulleet koskaan edes kiroilua tms. Voi hemmetti, no toivottavasti unihtavat koko jutun.

Mietit sä ikinä ennen kuin toimit? Toi on tosi inhottavaa käytöstä lastas kohtaan, kun huudat, kiroilet ja raivoat. Sitten vielä kavereiden edessä.

Menisit ittees ja olisit parempi mutsi lapsilles!

Ja siis joo, for the record, idioottimaista touhua, mutta välillä palaa käämit ja sille ei vaan minkään voi. Kiva että jotkut on niin täydellisiä että aina on pelkkää ruusunpunaista ja pönttöönkin tippuu vain se yksi ranskanpastilli, mutta toiset on vaan ihmisiä.

Ja siis joo, for the record, idioottimaista touhua, mutta välillä palaa käämit ja sille ei vaan minkään voi. Kiva että jotkut on niin täydellisiä että aina on pelkkää ruusunpunaista ja pönttöönkin tippuu vain se yksi ranskanpastilli, mutta toiset on vaan ihmisiä.

Kyllä jossain vaiheessa tulee vastaan se raja, kun kyse ei ole enää pikkutöppäilystä, vaan koko asenne ja tyyli kaipaisi suurempaa muutosta. Siinä vaiheessa kun kiroillaan ja huudetaan lapselle ja menetetään hermot totaalisesti, voisi alkaa miettimään ja katsomaan peiliin. Lapsen takia.

Ja ihan yhtä naurettavaa se olis lastensuojelulla pelotella oli sitten rekkautunut tai ei. Mutta kyllähän täältä näitä täydellisiä (varsinkin harmaita) äitejä löytyy. Kiva että sinäkin tiesi ketjuun löysit :saint:

Kiva kun taputellaan päähän, kun joku kertoo huutavansa ja raivoavansa lapselleen. Ja vielä kavereiden edessä! Nyt sitten huolen aiheena on se, että uudet kaverit on paremmista perheistä ja ei ole ennen nähnyt kun äiti nolaa lapsensa. Voi Tsiisus! Ei kukaan ole täydellinen, mutta harva KEHUU netissä huutavansa lapselleen ja nolaavansa tätä.

Lunaticista on täydellisyys kaukana.

Yhteistyössä