raivohullu sit kai....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kanalintu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kanalintu

Vieras
Eilen meijän tyttö pissas kahesti housuun ja ikää kohta 4vuotta. Eikä siinä mitään, itsellä sattui vahinkoja vielä ekallakin... Mut kyllä kiukutti, ku oltiin jo ulkovaatteissa, niin pissathan ne tuli. Onneks oli varavaatteita ja varakengät.
Mut kun mä siinä kiukusta purin hampaita yhteen, niin mulla lähti etuhampaasta palanen!?! Pitääköhän mun mennä jonneki vihanhallintakursille ihan vain hampaitteni takia....

Samaa mieltä! Mulla on vissiin hampaat kovalla koetuksella, kun puren niitä muutenkin koko ajan yhteen.. Eli teen sitä ihan huomaamattani ja jatkuvasti. Etuhampaita siis puren. Kai ne mulle jonku hammasmuotin sit laittavat.. Yks kulmahammaskin on terävästä hioutunu ihan tasaseksi. Taijanpa soittaa hammaslääkriin heti.

Mua taitaa kiristää tää kotiäidin rooli... Tai tykkään olla lasteni kanssa ja kotona, mut nyt 6vuoden jälkeen haluan jo töihin. Syksyllä sit lapset meneekin tarhaan ja mä töihin. Oisko mulla jotai stressiä. Välillä nimittäin en pure hampaita ollenkaan yhteen. Nyt taas kuukauden ollu tätä kiristelyä.

Yhteistyössä