Raivo! Koruista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Nyt menee glitter lopullisesti boikottiin >:( ihan jokaikinen asia, jonka olen ostanut, on mennyt rikki.
-ostin sormuksen, väri lähti heti ja osat irtosivat toisistaan... (tämä oli vielä kallis)
-ostin korvakorut, molemmista se osa joka on ''korvanlehden sisällä'' meni rikki, ensin alkoivat pyöriä sitten menivät korvakorun sisälle ja sitten poikki...
-sain poikaystävältä lahjaksi käsikorun missä oli helmiä ja timantteja, heti lähti timantteja... palautin sen heti! (tässäkin hinta-laatusuhde törkeä)
-boikotti kesti vähän aikaa kunnes piti rahapulassa taas mennä ostamaan glitteristä korvikset... timantti lähti...
-erehdyin taas sitten ostamaan uudet korvakorut kun oli kivan näköset... samalla tavalla menivät nyt sitten rikki parin viikon käytön jälkeen ku ekat sieltä ostetut..
ja olen pitänyt ihan hyvinkin näitä kaikkia.. korvikset pois aina kun menen nukkumaan tai suihkuun ym...

Kertokaa jos teillä on samanlaisia kokemuksia :)

Joo, glitterissä suurin osa on tosi heikkoa tavaraa.. Yhdet hyvät korvikset oon löytäny, kestänyt jo puoli vuotta, ja saattanu kännissä nukkua ne korvissa ja lapsi repinyt ja kaikkia.. sellaiset isot killuttimet. Mutta tosi harvinaista siitä kaupasta.

Yhteistyössä