raivarit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Musta harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Musta harmaana

Vieras
Oon huomenna soittas lääkäril aikaa kun mun hermot ei kestä enää mitään, lapset itkee tai riekkuu niin totaalisesti palaa pinna, huudan ja poistun paikalta, saatan lyödä nyrkillä seinään, kysynkin etttä onko olemassa nopeasti vaikuttavaa rauhottavaa? Pelkäänb et kun puhun lääkäril, tekee lastiksen..:/ neuvola aikakin on vasta heibnäkuussa

En usko että tekee ilmoitusta JOS olet itse oikeasti hakemassa apua. Ilmoitushan tehdään silloin kun vanhempi itse ei tajua että nyt menee sen verran yli että tarvitsee apua itselleen jollain tavalla.

Rauhoittavat, keinoja hallita tempperamenttiä jne. saat kyllä tarpeen mukaan kunhan osaat pyytää. Mikään lääke ei kuitenkaan siinä vaiheessa auta kun viha kuohahtaa, ellei sitten ole edeltä otettu.

Itselläni ollut hyvin samantapaista hommaa. Lapsia tosin vain yksi, mutta hermot palaa joskus todella pienestä, joskus olen itse tyyneys. Kun kerran olin vähällä oikeasti koskea tuohon lapseen ihan vauvana, aloin aktiivisesti hakemaan apua, jota sainkin, nekä kyllä hetkeäkään kadu. Koville otti mennä pyytämään, mutta mitäpä sitä lapsensa eteen ei tekisi.

pura toki huolesi palstaterapeutille. onko tapahtunut jotain, miksi sulla pinna on katkeilemassa? jotain muutahan sitä yleensä hermoaa, ja purkaa sitten tuohon. ja sitten lapset alkavat hankaliksi koska reagoivat äidin kireyteen.

toisaalta noidankehän voisi pienilläkin asioilla onnistua kääntämään myönteiseen suuntaan, kunhan toivo heräisi uudelleen. kun huomaisi pärjäävänsä hiukan paremmin kuin eilen, alkaisi uskoa että huomenna voidaan pärjätä taas paremmin.

eikö sulla ole ketään jonka kanssa voisit asettua juttelemaan elämän ankeudesta ja laittaa asiat järjestymään?

Uusimmat

Yhteistyössä