Raiskin toppapuvut lapsille onko kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iipa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On kokemuksia ja hyviä sellaisia. Raiskin Dry Max -pukuja siis meillä ollut ja kyllä ne pitää veden ulkona ja puvut pysyvät hyvinä. Meillä siis sekä talvipukuja että välikausipukuja.

Onhan niillä puvuilla hintaakin. 129 euroa haalarit ja kaksiosaiset toppapuvut.

Alkuperäinen kirjoittaja rv36:
On kokemuksia ja hyviä sellaisia. Raiskin Dry Max -pukuja siis meillä ollut ja kyllä ne pitää veden ulkona ja puvut pysyvät hyvinä. Meillä siis sekä talvipukuja että välikausipukuja.

Onhan niillä puvuilla hintaakin. 129 euroa haalarit ja kaksiosaiset toppapuvut.
Just noi Dry Max-puvut kotiin kiikutti ja ihmettelin kovin miten nyt oli ostanut, kun yleensä on jättänyt vaate hankinnat minulle ei sillä ihan nätit puvut oli löytänyt ja säästyihin etsimisen vaiva, kun pojalle oli pakko viel täksi talveksi puku hommata, kun alkaa noi viime vuotiset olla jo ahtaat ei kunnollakaan voi kehua.
Mies oli löytänyt ne jostain loppuunmyynti alesta -70% eli puvuille jäi hintaa alle 40?. Pojan puku vaan on just nyt hyvä, mutta värityksen kannalta menee kyllä sitten tuolle neidille.

ihan ok puku, mut toi yksi virke jäi askarruttamaan: "mies oli tänään ostanut..." mitä sä teit sille, että oot saanu sen shoppailemaan? mun mies tarvii jotain henk. koht. opastusta tossa kun ikävää yksin shoppailla...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihan ok puku, mut toi yksi virke jäi askarruttamaan: "mies oli tänään ostanut..." mitä sä teit sille, että oot saanu sen shoppailemaan? mun mies tarvii jotain henk. koht. opastusta tossa kun ikävää yksin shoppailla...

Epäilen pahasti, että oli vielä viikolopun vatsataudin jäljiltä kuume houruissa :laugh: :laugh:
Ei kyllä normaalisti osta mitään tuomoisia.Jos jotain menee ostamaan niin ostaa sen mitä on mennyt etsimään eikä edes katele muita tavaroita oli millaiset alennukset tahansa. Olin kyllä tipua tuolilta kun kiikutti pukuja ja kootkin osui ihan nappiin. Ja selvityi ihan itse ei edes soittanut ja kysellyt kokoja.
Repana kai näki jo painajaisia kun sanoin et ens viikoloppuna on pakko löytää pojalle puku jostain ja kuvitteli että lauantai menisi kauppoja kierrellen ja sunnuntai sitten kirppareita. Ja kun oli muutenkin mennyt sinne niin samalla katsoi löytyisikö sopivaa pukua.

Pelkään pahoin että oli tilapäinen milen häiriö :D

Meillä Raiskin kaksiosainen toppapuku kaksivuotiaalla pojalla ollut tämän talven tosi kovassa käytössä, ja tosi hyvä on ollut että suosittelen siis, varsinkin jos alennuksesta saa.

Yhteistyössä