V
"vieras"
Vieras
Onneksi oikeusministerimme vaatii nyt raiskauksista määrättävien rangaistusten kiristämistä.
=)
Onko tehty muuta kuin vaadittu?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onneksi oikeusministerimme vaatii nyt raiskauksista määrättävien rangaistusten kiristämistä.
=)
Pssst. Kaakkois-Turkissa asuu lähinnä kurdeja, ja kunniamurhat on kurdikulttuurin ongelma Turkissa. Ei tosin tee asiasta sen vähemmän kamalaa. Enkä oo rasisti vaikka tuon tosiasian ääneen sanoinkin. Yksi maa, kaksi kansaa, kaksi eri kulttuuria.
Tuolle porvoolaiselle yhdys sana ja oikein kirjoitus allerkikolle toteaisin, että tietäisitpä vaan mitä se sinunkin mehmettisi siellä todenäköisesti touhuaa, kun et ole paikalla. Joihinkin naisiin uppoaa se "olet enkelini, olet kaunein nainen ketä olen koskaan tavannut"- löpinä, isoon osaan taas ei...Pidä mielessä se, että jos asuu ja elää karkkikaupassa, niin todennäköisesti myös maistelee karkkeja jos jonkinmoisesta kiposta, vaikka sanoisikin pitävänsä vain Fazerin sinisestä.
Tuolle porvoolaiselle yhdys sana ja oikein kirjoitus allerkikolle toteaisin, että tietäisitpä vaan mitä se sinunkin mehmettisi siellä todenäköisesti touhuaa, kun et ole paikalla. Joihinkin naisiin uppoaa se "olet enkelini, olet kaunein nainen ketä olen koskaan tavannut"- löpinä, isoon osaan taas ei...Pidä mielessä se, että jos asuu ja elää karkkikaupassa, niin todennäköisesti myös maistelee karkkeja jos jonkinmoisesta kiposta, vaikka sanoisikin pitävänsä vain Fazerin sinisestä.
Onneksi oikeusministerimme vaatii nyt raiskauksista määrättävien rangaistusten kiristämistä.
=)
Ja Suomessa ulkomaalaiset saavat piparia paljon helpommin kuin kantasuomalaiset. Moni ulkomaalainen tästä aika ajoin mainitsee kuinka helposti tässä maassa irtoaa, omassa maassa flaksi ei todellakaan ole samanlaista.
Minusta olisi hyvä ruveta miettimään muitakin keinoja kuin rangaistusten kiristämistä, mikä toki on ihan hyvä asia jos rangaistukset kovenevat. Miten saisimme ennaltaehkäistyä näitä raiskauksia paremmin, sitäkin olisi syytä ruveta miettimään.
Tunnetko lainsäädäntöprosessin? Se ei valitettavasti ole yhden päivän juttu, mutta asia on siis jo valmisteilla, jos yhtään seurasit uutisia eilen. Jostakin se on pakko aloittaa, eikö?
Onko sinulla miehenä (oletan, että olet mies) hyviä ehdotuksia siitä, miten raiskaavat miehet saataisiin kuriin?
Pitäisikö kouluihin ja muihin vastaaviin laitoksiin ruveta järjestämään tilaisuuksia miehille ja naisille joissa kerrotaan naisten oikeuksista ja tasa-arvosta jne.
Valistusta ihmisille.
No ulkomaalaisen miehen houkutukset tässä maassa ovat suuria. Näin se on monilla suomalaisilla miehillä jotka menevät ulkomaille, sillä suomalainen mies on kovassa huudossa ulkomailla.
Se on ihan faktajuttu, että jokaisessa maassa kotimaan miehet ovat kaikista mollatuimpia ja heille irtoaa piparia paljon huonommin kun menet johonkin muuhun maahan.
Enkä nyt puhu mistään maksullisesta seksistä.
Mutta raiskaushan on väkivaltaa, alistamista.No ulkomaalaisen miehen houkutukset tässä maassa ovat suuria. Näin se on monilla suomalaisilla miehillä jotka menevät ulkomaille, sillä suomalainen mies on kovassa huudossa ulkomailla.
Se on ihan faktajuttu, että jokaisessa maassa kotimaan miehet ovat kaikista mollatuimpia ja heille irtoaa piparia paljon huonommin kun menet johonkin muuhun maahan.
Enkä nyt puhu mistään maksullisesta seksistä.