RAISKAAJA pelottaa koululaisia Torniossa!!!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Chocolatte:
Alkuperäinen kirjoittaja torniosta:
Vekotin pitäis tuollaisilta laittaa poikki ettei pääsis uusimaan taas tekojaan
Mie oon miettiny, että sekoaisko pedofiilit ja raiskaajat vain lisää jos niille tehtäis joku semmonen hoito ettei enää seiso. Pitäskö niiden sitte purkaa jollain väkivaltaisemmalla tavalla pakkomielteensä. :/ Jos kahdesta pahasta pitäis valita ottaisin pienemmän. Eli mieluummin tulisin raiskatuksi kuin tapetuksi... Olen kumminki kuullu/lukenu semmosista raiskaajista, jotka on tappanu uhrinsa, koska eivät olekaan pystyneet suorittamaan sitä tekoa ja syyttävät uhria...
ihan samoja juttuja oon miettiny... eikös se jammu justiinsa tehny sen tekonsa sen takia ku ei kyenny raiskaamaan...? ainaki jostain oon ollu lukevinani näin...

 
torniosta
Alkuperäinen kirjoittaja Chocolatte:
Alkuperäinen kirjoittaja torniosta:
Vekotin pitäis tuollaisilta laittaa poikki ettei pääsis uusimaan taas tekojaan
Mie oon miettiny, että sekoaisko pedofiilit ja raiskaajat vain lisää jos niille tehtäis joku semmonen hoito ettei enää seiso. Pitäskö niiden sitte purkaa jollain väkivaltaisemmalla tavalla pakkomielteensä. :/ Jos kahdesta pahasta pitäis valita ottaisin pienemmän. Eli mieluummin tulisin raiskatuksi kuin tapetuksi... Olen kumminki kuullu/lukenu semmosista raiskaajista, jotka on tappanu uhrinsa, koska eivät olekaan pystyneet suorittamaan sitä tekoa ja syyttävät uhria...
Niin,se saattaa kyllä olla et noin kävis.Mikähän olis sellainen hoitokeino joka tepsis,sitä myös joskus miettinyt.Johonkin tuollaiset kuiten mun mielestä pitäis sulkea etteivät enempää pahaa tee.Kuinkahan monesti saavat uusia tekonsa niin kuin tämä kyseinenkin henkilö ennen kuin "hoito" keksitty?Yksikin mun mielestä liikaa.
 
tyär
Kuullin myös samaa, ja että ois muuttanut kivirannalle punasiin kerrostaloihin. torniolaiset tietää tämän alueen. vaikka onkin hieman pahamaineinen, se on koulun ja päiväkodin lähellä ja siellä asuu paljon lapsiperheitä:/
 
huoh
Alkuperäinen kirjoittaja tyär:
Kuullin myös samaa, ja että ois muuttanut kivirannalle punasiin kerrostaloihin. torniolaiset tietää tämän alueen. vaikka onkin hieman pahamaineinen, se on koulun ja päiväkodin lähellä ja siellä asuu paljon lapsiperheitä:/
Saman kuulin juuri äsken.. =O Ei ummarra ei...ai paljoa päätä pakota, kun koulun/eskarin/päiväkodin viereen sen asuttavat...
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja tyär:
Kuullin myös samaa, ja että ois muuttanut kivirannalle punasiin kerrostaloihin. torniolaiset tietää tämän alueen. vaikka onkin hieman pahamaineinen, se on koulun ja päiväkodin lähellä ja siellä asuu paljon lapsiperheitä:/
Saman kuulin juuri äsken.. =O Ei ummarra ei...ai paljoa päätä pakota, kun koulun/eskarin/päiväkodin viereen sen asuttavat...
Mutta siellä asuu myös paljon näitä hämäriä tyyppejä (tai ainakin vielä muutama vuosi sitten asui), joten en usko, että tällä tyypillä on missään kovin turvallista, kunhan tieto hänen henkilöllisyydestään ja tekosista leviää.
Toivottavasti torniolaiset panevat tyypin ruotuun, keinolla millä hyvänsä!
 

Yhteistyössä