raision ikean avajaiset on huomenna!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja **
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Niippu:
juuh, kuulema avajaisiks povataan 5000-10 000 kävijää ja siellä on kuulema poliiseja ohjaamassa liikennettä... tekis mieli niin lähtee, mut tämän mahan kanssa... :o

Mun ois pakko päästä myllyyn huomenna, oon jo miettinyt, että mistä kinttupolkuja pitkin sinne kierrän. Ikeaan sit vast joskus myöhemmin varmaan, ja tod. näk. sittenkin siel on väkeä jonoiks asti. :/

Siis voi apua - kuka viitsii tunkea itsensä sinne ensimmäiseen viikkoon tai pariin? Tulisin hulluksi siinä ihmislaumassa. Hulluksi tulo tosin voi olla lähellä muutenkin, sillä joudun ajamaan siitä ohi huomenna. Jos siis mahdun...

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja Niippu:
juuh, kuulema avajaisiks povataan 5000-10 000 kävijää ja siellä on kuulema poliiseja ohjaamassa liikennettä... tekis mieli niin lähtee, mut tämän mahan kanssa... :o

Mun ois pakko päästä myllyyn huomenna, oon jo miettinyt, että mistä kinttupolkuja pitkin sinne kierrän. Ikeaan sit vast joskus myöhemmin varmaan, ja tod. näk. sittenkin siel on väkeä jonoiks asti. :/

joo, aattelin kanssa että myllyyn vois huomenna mennä, kun kaikki on siellä avajaisissa niin siellä on kivan rauhallista. mut tekis kyllä niin paljon mieli lähtee avajaisiin...

Alkuperäinen kirjoittaja ''':
Siis voi apua - kuka viitsii tunkea itsensä sinne ensimmäiseen viikkoon tai pariin? Tulisin hulluksi siinä ihmislaumassa. Hulluksi tulo tosin voi olla lähellä muutenkin, sillä joudun ajamaan siitä ohi huomenna. Jos siis mahdun...

Jos vaan pystyt niin kierrä.

Mä muistan kun mikkelissä avattiin graanin kauppapaikka niin siellä oli ihan kamalat jonot. Me menttiin sinne parin kk päästä vasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Siiri Kaarina:
Onko mitään syytä miksi sinne kannattaisi mennä huomenna?

Ei mulla ainakaan oo mitään hyvä syytä... Taidan olla vaan liian utelias tai malttamaton, mut jos tosiaan ottais järjen käteen ja menis vasta parin viikon päästä, lomallahan tässä jo ollaan.

Mulla on iso lista ostettavaa Ikeasta mutta ehdin ne ostamaan myöhemminkin, ei se mihinkään katoa tässä muutaman viikon päästä.
En jaksa lähteä sinne ryysikseen tällä viikolla.

Anoppi menee kuulemma töiden jälkeen sinne pyörällä.

Yhteistyössä