Raisio

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mandis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mandis

Vieras
Hei te raisiolaiset.

Mitkä paikat/kaupungin osat Raisiossa on ns parempia asuinseutuja? Olisimme muuttamassa/rakentamassa omakotitaloa sinne mutta raisio ihan vieraspaikkakuntana. Eikä kiinnostaisi minnekään huonomaineiselle alueelle muuttaa. Kiitos asiallisista vastauksista. :)

Mä oon asunut Raisiossa tuskaiset 11 vuotta enkä IKINÄ muuttais takaisin. En haluais lapsiani Vaisaareen yläasteelle, en haluis seurata yhtään enempää sitä persiistä olevaa kunnallispolitiikkaa enkä katsella perusraisiolaista juopporemmiä keskustassa.

Jos nyt kuitenkin väkisin olette sinne muuttamassa niin Ihala ja Pasala on inhimillisiä alueita, muita en edes harkitsisi. Kaanaa voisi olla muuten suht ok mutta on kaukana kaikesta.

Suosittelisin silti mieluummin muita Turun ympäristökuntia (esim. Kaarina on tosi kiva paikka) tai ihan Turkuakin.

Itse muuttaisin ehkä Ihalaan tai Pasalaan, tosin nyt kun Pasalassa on Mylly siinä lähellä niin ei ole yhtä rauhallinen kuin aikanaan. Kaanaa on ihan kivaa aluetta, Petäsmäkeä en suosittelisi.

Mä olen asunut Raisiossa 20 vuotta, mun vanhemmat ja monet kaverit asuvat siellä edelleenkin. Eikä siitä ole ollenkaan noin pahaa sanottavaa mitä edellä. Ihan tyytyväisiä ovat palveluihin, ainoa mikä vähän hiertää on se ettei siellä ole kuntalisää. Mitä tulee Vaisaareen niin onhan se iso koulu ja siellä on omat ongelmansa, oli jo silloin kun itse siellä olin. Tosin, sanokaahan mulle yläaste jossa ei ole ongelmia? ihan kunnon kansalaisia meistäkin kuitenkin tuli. ;)

Turkuun taas en itse muuttaisi mistään hinnasta.

Yhteistyössä