Raisa Räisäsen katoaminen, sienistä ratkaisu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuohon tapaukseen en o paljoa perehtynyt.
Älä poimi vääriä sieniä! Älä poimi kangasseitikkiä! Älä poimi ruskokärpässieniä! Ja myös ne määrät. Delfoin oraakkeli ajattelit olla on tulevaisuuden ennustamista enemmän ei ehkä menneisyyteen menemistä. Itse ihan selvin päin en o ottanut mitään prosentteja en o ottanut mitään sieniä en millään sienitripillä kanavoin kaikenlaista tietoa, saan etiäisiä, näen enneunia, prodromaalisia unia prekognitiivisia unia, univiestejä erilaisia, tarotkorteista, tiedän asioita joita toiset ei tiedä... Siksi jotkut sanovat itseäni hullu ja jotkut noita.
♈Meri♈

Onko mahdollista, että sienitripin aikana minulle selviäisi, miksi ja mihin hän on kadonnut? Voiko psilosybiini tuottaa tällaista yliluonnollista tietoa?
Joe Roganin podcastissa sadoissa jaksoissa(tuhansista) käsitellään psykedeelejä. Jännä kaveri, että muuten särmä mutta tykkää jauhaa tällaista hippituubaa tai mistä minä tiedän onko ne totta. Hämmästyttävän samanlaisia kokemuksia ja näkyjä ihmiset näkevät tripeillä.

Joe Roganin podcastissa sadoissa jaksoissa(tuhansista) käsitellään psykedeelejä. Jännä kaveri, että muuten särmä mutta tykkää jauhaa tällaista hippituubaa tai mistä minä tiedän onko ne totta. Hämmästyttävän samanlaisia kokemuksia ja näkyjä ihmiset näkevät tripeillä.
Millä tavalla Rogan on mielestäsi särmä? Kunnon foliohattu syvällä kaninkolossa. Psykedeelit sopivat oikein hyvin julkisuuskuvaansa.

Tapaus on ihan varma ja kyllähän oli perehtynyt eri kasviksiin hyvin monen vuoden aikana. Nyt vaan sattui joku lipsahdus että otti siihen tarkoitukseen soveltuvia sieniä liikaa ja oli ottanut myös erästä vihreää kasvia myös
Tuosta tapauksesta olisi ihan mielenkiintoista tietää enemmänkin, käsittääkseni yliannostukset ovat käytännössä mahdottomia. Tietysti psykoosissa itselle tehty vahinko ei olisi ennenkuulumatonta, mutta siihenkään ei taida määrä juurikaan vaikuttaa. Toisaalta puheessa sienten sekoittaminen kasviksiin kertoo siitä, että tieto taitaa kuitenkin huhupuheisiin.

Tapaus on ihan varma ja kyllähän oli perehtynyt eri kasviksiin hyvin monen vuoden aikana. Nyt vaan sattui joku lipsahdus että otti siihen tarkoitukseen soveltuvia sieniä liikaa ja oli ottanut myös erästä vihreää kasvia myös
Tuosta tapauksesta olisi ihan mielenkiintoista tietää enemmänkin, käsittääkseni yliannostukset ovat käytännössä mahdottomia. Tietysti psykoosissa itselle tehty vahinko ei olisi ennenkuulumatonta, mutta siihenkään ei taida määrä juurikaan vaikuttaa. Toisaalta puheessa sienten sekoittaminen kasviksiin kertoo siitä, että tieto taitaa kuitenkin huhupuheisiin.

Yhteistyössä