Rainbow hernekeitto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietin vaan

Vieras
Olen pahoillani mutta pakko kysyä täältä kun ei tunnu netistä tietoa löytyvän.

Onko kenenkään kaapissa rainbown hernekeittoa? Kantaa myös nimeä Kotimaista. Eli S-ryhmän kaupasta ostettua. Jos jollain sellainen on ja viitsii kaapille kipaista, niin kerrotko kuka on valmistajana kyseisessä hernekeitossa.

Olen enemmän kuin onnellinen jos asia selviää :)

Tehkää ihmeessä itse hernekeittoa. Helppo homma. Herneet yöksi likoamaan ja seuraavana päivänä keitellään 2-3 tuntia. Mukaan sipulia ja esim. keittoinkkua. Porkkanakin antaa kivan säväyksen. Mausteeksi hiemen pippuria ja sopivasti suolaa, ja sinappia maun mukaan. Kyytipojaksi juustonäkkäriä ja kylmää maitoa. Jälkkäriksi lättyjä ja mansikkahilloa.

[QUOTE="late";30035595]Tehkää ihmeessä itse hernekeittoa. Helppo homma. Herneet yöksi likoamaan ja seuraavana päivänä keitellään 2-3 tuntia. Mukaan sipulia ja esim. keittoinkkua. Porkkanakin antaa kivan säväyksen. Mausteeksi hiemen pippuria ja sopivasti suolaa, ja sinappia maun mukaan. Kyytipojaksi juustonäkkäriä ja kylmää maitoa. Jälkkäriksi lättyjä ja mansikkahilloa.[/QUOTE]

Ei kunnon hernesoppaan mitään keittokinkkua! Kunnon savupotkaa,nam:)

Kiitos muuten muistutuksesta! =) Pistin just herneet likoon ja huomenna pitkästä aikaa hernerokkaa... ;) :p Ja juu, ei ole sitä savupotkaa meilläkään, joten palvi saa nyt kelvata sipulin kaveriksi.

(Kasvis)purkkihernekeitto on tosi hyvää kylmänä suoraan purkista :). Nyt tekee minullakin mieli hernesoppaa, mutta eipä ole tuolla kaapissa...ei niitä herneitäkään liiemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja noeipäspäs;30035612:
Ei kunnon hernesoppaan mitään keittokinkkua! Kunnon savupotkaa,nam:)

Pitäisikin tehdä itse ja todellakin savupotkaa!Ei vaan saa lapsille näyttää niitä:whistle: Oi kun saisikin kunnon soppatykissä haudutettua hernesoppaa:p

Tehkää ihmeessä itse hernekeittoa. Helppo homma. Herneet yöksi likoamaan ja seuraavana päivänä keitellään 2-3 tuntia. Mukaan sipulia ja esim. keittoinkkua. Porkkanakin antaa kivan säväyksen. Mausteeksi hiemen pippuria ja sopivasti suolaa, ja sinappia maun mukaan. Kyytipojaksi juustonäkkäriä ja kylmää maitoa. Jälkkäriksi lättyjä ja mansikkahilloa.

Yhteistyössä