Rahkatäyte kääretorttuun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jipe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jipe

Vieras
Pitäisi tehdä kääretorttu ja ajattelin laittaa väliin rahkaa ja mansikoita. Mut kermaa ei kaapista löydy. Tuleeko liika hapanta pelkästä rahkasta? Tai jos laittaa sekaan vähän maitoa löysyttään sitä ja sit sokeria... ?

En laittais rahkaa ollenkaan sit. Soseuttaisin mansikoita ja laittaisn vähän sokeria. Jos tarjoa tortun heti, voit laittaa vaniljajäätelöä väliin. Pidä kylmässä!

Ei tule kovin täyteläinen jos vaan maitoa laitat - ei se sokeri kaikkea pelasta... Eli vähän sellainen köyhän miehen rahka - fiilis siitä tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja voi tehdä mut kerma on aina kermaa:
Ei tule kovin täyteläinen jos vaan maitoa laitat - ei se sokeri kaikkea pelasta... Eli vähän sellainen köyhän miehen rahka - fiilis siitä tulee.

no, mä saatan kyllä syödä itse rahkaa ts. tehdä rahkaa vain rahkasta ja maidosta plus sokeria. ei ole yhtään köyhän miehen oloista...

Alkuperäinen kirjoittaja jossu:
Alkuperäinen kirjoittaja voi tehdä mut kerma on aina kermaa:

no, mä saatan kyllä syödä itse rahkaa ts. tehdä rahkaa vain rahkasta ja maidosta plus sokeria. ei ole yhtään köyhän miehen oloista...

Mäkin syön, mutta en silti laittais sitä kääretorttuun. Mutta vaikka jos on sitä vaniljajädeä, niin sillä jos ohentaisit sitä rahkaa?

Alkuperäinen kirjoittaja jipe:
Alkuperäinen kirjoittaja mjaa:
Jos et ole kerran heti tarjoamassa, niin etkä voi kipaista sitä kermaa?

no jos ei ole kauppaa lähellä tai autoa kotona... ja siis kysyin tuolla rahkalla tekemisestä...

Niin, ja sulle on vastattu että ihan parasta tulosta et saa pelkällä rahkalla. Itekin teen joskus kotisyötäväksi rahkaa pelkällä maidolla, mut en sitä kelleen tarjoisi, koska mun mielestä se ei ole tarpeeksi hyvää tarjottavaksi.

no jos ei ole kauppaa lähellä tai autoa kotona... ja siis kysyin tuolla rahkalla tekemisestä...

Niin, ja sulle on vastattu että ihan parasta tulosta et saa pelkällä rahkalla. Itekin teen joskus kotisyötäväksi rahkaa pelkällä maidolla, mut en sitä kelleen tarjoisi, koska mun mielestä se ei ole tarpeeksi hyvää tarjottavaksi.

no mä oon tarjonnut ihan maidolla tehtyä rahkaa kotona ja vieraillekin, kaikki ei kato tykkää siitä kerman mausta.

no mä oon tarjonnut ihan maidolla tehtyä rahkaa kotona ja vieraillekin, kaikki ei kato tykkää siitä kerman mausta.

Heh, no pitääkö tästäkin vääntää :laugh: Mä taas en tykkää kitalaessa nitisevästä rahkasta ja piste. Eikä siihen mitään kuohukermaa tarvii tunkea, itse laitan yleensä Flora vanillaa ja tulee tosi hyvää :)

Alkuperäinen kirjoittaja petyin:
Eilen tein pelkistä mansikoista ja maitorahkasta rahkaa,ja oli YÖK

et siis laittanut maitoa tms. ollenkaan? no ei varmasti hyvää ole, jos pelkkää rahkaa ja mansikoita laittaa!

No sisi hiukkasen maitoa ja sokeria,mutta tarkoitin siis lähinnä että ilman sitä kermaa!

Yhteistyössä