O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:Talletussuoja pitää pienet säästöt tallessa! Jos on enemmän rahaa, niin kannattaa hajauttaa säästöt eri pankkien kesken!
Alkuperäinen kirjoittaja tumpelo:ÖÖ, Miksi? Mä en meinaan noista mittään jymmärrä niin olis kiva jos joku kertois silleen et ymmärtäsinMiksi ne pitää pankista ottaa pois?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tumpelo:ÖÖ, Miksi? Mä en meinaan noista mittään jymmärrä niin olis kiva jos joku kertois silleen et ymmärtäsinMiksi ne pitää pankista ottaa pois?
Vain ensimmäisille riittää rahaa, muut jäävät nuolemaan näppejään=)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tumpelo:ÖÖ, Miksi? Mä en meinaan noista mittään jymmärrä niin olis kiva jos joku kertois silleen et ymmärtäsinMiksi ne pitää pankista ottaa pois?
Vain ensimmäisille riittää rahaa, muut jäävät nuolemaan näppejään=)Mä en hokassut vieläkään? Ensimmäisille?
No eikäAlkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tumpelo:ÖÖ, Miksi? Mä en meinaan noista mittään jymmärrä niin olis kiva jos joku kertois silleen et ymmärtäsinMiksi ne pitää pankista ottaa pois?
Vain ensimmäisille riittää rahaa, muut jäävät nuolemaan näppejään=)Mä en hokassut vieläkään? Ensimmäisille?
No älä välitä. Sä saat sitten muiden hitaitten hämäläisten joukossa rynkyttää pankin sujettua ulko-ovea![]()