Rahat pois pankista ja heti!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :O
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:
Talletussuoja pitää pienet säästöt tallessa! Jos on enemmän rahaa, niin kannattaa hajauttaa säästöt eri pankkien kesken!

Talletussuoja ei auta yhtään mitään:) Tästä asiasta me olemme keskustelleet sinun kanssasi aikaisemminkin.

http://www.seligson.fi/suomi/ajankohtaista/kysymys_vastaus/show_item.asp?itemID=76

Linkissä juttua talletus"suojasta":)

Alkuperäinen kirjoittaja tumpelo:
ÖÖ, Miksi? Mä en meinaan noista mittään jymmärrä niin olis kiva jos joku kertois silleen et ymmärtäsin:) Miksi ne pitää pankista ottaa pois?

Vain ensimmäisille riittää rahaa, muut jäävät nuolemaan näppejään=)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ÖÖ, Miksi? Mä en meinaan noista mittään jymmärrä niin olis kiva jos joku kertois silleen et ymmärtäsin:) Miksi ne pitää pankista ottaa pois?

:) Mä en hokassut vieläkään? Ensimmäisille?

Minä ainakin otan vähäisetkin säästöni pois rahastoista ja tileiltä heti huomeen. Ellei ole jo liian myöhäistä.

Talletussuojan kautta rahojaan saisi odotella aika kauan kun on melko monta muutakin hakijaa. Parempi sukanvarressa. Palkankin nostaisin käteisenä jos ois mahdollista.
Nyt maksan palkasta laskut ym. ja loput nostan käteen ja sinne sukanvarteen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No älä välitä. Sä saat sitten muiden hitaitten hämäläisten joukossa rynkyttää pankin sujettua ulko-ovea:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No älä välitä. Sä saat sitten muiden hitaitten hämäläisten joukossa rynkyttää pankin sujettua ulko-ovea:)
No eikä:) Kerrot vaan mulle miksi ne pitää sieltä pois hakea? Ja mä oon muuten hämeestä:) Mut silti ei jymmärrä..

Uusimmat

Yhteistyössä