rahanarvo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja kaipaava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On se vaikea auttaa, kun jos ei oikeasti nyt tätä tajua! ei kaikki ole hyviä joka asiassa ja minulle matikka jne jutut on yhtä hepreaa!!!!

eli onko siis tuo 5 centtiä 0,05 dollaria? Mutta paljonko tuo on euroissa, kun ei nuo valuutanvaihtojutut suostu sellasta mulle antamaan
Samoin tuo 1centin tajuan, mutta en euroissa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja apuja kaipaava:
paljonko:
5 usa cents =0,05$, katso eurot valuutanvaihtolaskurilla
usa 1 quarter dollar = 1/4$ eli 0,25$
usa 1 cents = 0,01$

Jos laskuri ei suostu muuttamaan senttejä, muuta dollari ja jaa sadalla, niin saat sentin
Eikä tää oo mitään matikkaa vaan yleissivistystä. Turha piilouta sinne "mä en osaa matikkaa" hunnun taakse, jos ei viitsi edes yrittää...

usa 1 cents = 0,01$

Jos laskuri ei suostu muuttamaan senttejä, muuta dollari ja jaa sadalla, niin saat sentin
Eikä tää oo mitään matikkaa vaan yleissivistystä. Turha piilouta sinne "mä en osaa matikkaa" hunnun taakse, jos ei viitsi edes yrittää...

Ja koskas mä sanoin etten ole yrittänyt? Yritin kyllä ja moneen otteeseen ja sainkin tulokseksi aivan samat, mutta en oikein silti uskonut vastauksiani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja siis näin....:
usa 1 cents = 0,01$

Yhteistyössä