Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ff:
Alkuperäinen kirjoittaja ff:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Meillä ruokaan ym. taloustavaroihin jää alle 200? kuussa. Meitä 1 aikuinen ja 1 leikki-ikäinen. On päiviä, jolloin tehdään ruokaa lähes tyhjästä. Onneksi osaan.
Pitää olla luovuutta niin kyllä sitä keksii. Leivon aika paljon ja pakasteessa onkin sitten leivonnaisia ja sämpylöitä niin ei tarvitse kaupasta ostaa.
Juu leivonnaiset ne onkin oikein terveitä ja pitää luut sekä hampaat paikoillaan.
Mä en kyllä tajua miksi pitää meidän ruokavaliota arvostella vaikka karkkia ym ei osteta paljon koskaan? Leivonnaiset on vieraita varten ja jos niistä joskus itse muutaman ottaa niin tuskin siitä vielä hammas irtoaa?
Eiköhän jokaisen ruokavaliossa ole jotain moitittavaa.. Enemmän meillä rahaa ruokaa menisi jos käytäisiin grillillä ostelemassa sapuska.
Maitoa juodaan kyllä joka päivä riittävästi että eiköhän ne luutkin pysy kunnossa.
Syötte mitättömästi kasviksia, vedätte leivonnaisia mutta sä väität, että syötte hyvin, terveellisesti, monipuolisesti? Ja säästätte.
Ei vaan, te säästätte, koska teidän ruokavalio ei todellakaan ole terveellinen.
Grilliruuissakin on salaattia enempi kun sun leivälläs?
Se salaatti ei auta mitään jos joku löträä siihen kotonaan kilon salaatinkastiketta.. Eikä me mitään leivonnaisia vedetä.
Mä en ala vaan sun mieliksi salaattia kilokaupalla vetämään, koska me ei syödä sitä kun viikon ja sitten se jää ostamatta.
Onko normaali kotiruoka epäterveellistä?
Kuka löträä kilon salaatinkastiketta?
Et siis näe vaihtoehtoja:
a) kevyt kastike, VÄHÄINEN määrä
b) ei kastiketta salaatilla ?
Normaali kotiruoka ei ole terveellistä, jos ruokavalio sisältää kasviksia aivan liian vähän. kai sä nyt itsekin tajuat, että ei niitä kasviksia turhaan hehkuteta, vaan niistä saa tarvittavia aineita, joita ei makaronista ja lihasta yksin saa? Ja ihan noin verisuonien, sydämen ym. kannalta suosittelen niiden kasvisten käyttöä, todellakin.
Ja kai nyt itse senkin tajuat, että JOS käyttäisitte kasviksia MONIPUOLISESTI, menisi rahaakin luultavasti enemmän kuin nyt?