Rahaa on 9,50 e. Mitä huomenna päivälliseksi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oottaa tiistaita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Perunakuutioita: kuori ja kuutioi perunat, paista pannulla öljytilkassa, mausta suolalla, mustapippurilla ja esim. persiljalla/timjamilla tms. mitä löytyy. Sitten vielä uuniin 20 minuutiksi, ihania ovat! Sit sillä 9 eurolla maitoa, porkkanoita (nekin voit laittaa palasina uuniin vuokaan, päälle voita, suolaa, hunajaa ja vaikkapa rakuunaa) ja broileria.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Perunakuutioita: kuori ja kuutioi perunat, paista pannulla öljytilkassa, mausta suolalla, mustapippurilla ja esim. persiljalla/timjamilla tms. mitä löytyy. Sitten vielä uuniin 20 minuutiksi, ihania ovat! Sit sillä 9 eurolla maitoa, porkkanoita (nekin voit laittaa palasina uuniin vuokaan, päälle voita, suolaa, hunajaa ja vaikkapa rakuunaa) ja broileria.

Pitääkö ne porkkanat olla keitettyjä entä se broileri, raakana vai?
 
Alkuperäinen kirjoittaja uusavuton:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Perunakuutioita: kuori ja kuutioi perunat, paista pannulla öljytilkassa, mausta suolalla, mustapippurilla ja esim. persiljalla/timjamilla tms. mitä löytyy. Sitten vielä uuniin 20 minuutiksi, ihania ovat! Sit sillä 9 eurolla maitoa, porkkanoita (nekin voit laittaa palasina uuniin vuokaan, päälle voita, suolaa, hunajaa ja vaikkapa rakuunaa) ja broileria.

Pitääkö ne porkkanat olla keitettyjä entä se broileri, raakana vai?

Porkkanat jos palastelet esim. ensin halki pituussuunnassa ja sitten vielä n. 3 - 4 cm pätkiksi, niin ei tarvi esikeittää, kypsyvät ihan uunissa n. puolessa tunnissa. No tokihan sen broilerin kypsennät, pakkauksen ohjeen mukaan samassa uunissa kätevästi tulloo...
 

Yhteistyössä