Rahaa netissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jeejee...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jeejee...

Vieras
Mitä kaikkia tapoja tiedätte, joissa voi ansaita netissä rahaa? Ja mielellään vain hyväksi havaitut sivustot.

Mun lemppari on YouGov. Kun sivustolle rekisteröityy, saa jatkossa sähköpostiin kutsuja nettikyselyihin (mielipidekyselyitä/kulutustottumuksia yms.) ja jokaisesta vastatusta kyselystä saa pisteitä. Saadut pisteet voi käyttää arpalippuihin (voi voittaa mm. iPhoneja, iPadeja, lahjakortteja, auton yms.) tai sitten voi lunastaa itselleen 30€ presentcard.fi SuperLahjakortin, mikä käy tosi monessa kaupassa! 30€ lahjankortin saa, kun on saanut kyselyistä 2500 pistettä. Kyselyitä tulee sähköpostiin välillä useampi viikossa, välillä saattaa olla parinkin viikon väli ettei tule kyselyitä. Mihinkään kyselyyn ei myöskään ole pakko vastata jos ei halua. Itse olen ollut jo n. vuoden YouGovssa ja havainnut sen mukavaksi ajanvietteeksi ja pieneksi lisätuloksi ja on luotettava sivusto. Jos haluatte liittyä, niin suosittelen: https://yougov.fi/refer/2AcKqhsMxhduAIJYkrVxQQ/

Kertokaa muutkin hyviä sivustoja joilla olette saanut edes pieniä lisätienestejä. :)

Tämä on hyvä kyselysivusto, suosittelen, paljon kyselyitä ja nopeasti kertyy palkkioitakin.

Yhteistyössä