Meillä maksaa se jolla rahaa on. Kummallakin on kyllä omat rahat. Mutta käytännössä minä maksan laskut, sekä omalta että miehen tililtä. Miehelle jää n.200e kahden viikon välein tilille, ja niillä hän maksaa bensat, ulkona syömiset ym. ja omat kulunsa. Minulle jää n. 200e/kk tilistä ja satasen lapsilisä, ja niillä maksan perheen ruoat ja joskus omaan autooni bensaa, ja omat ostokset jne. Lapsen hankinnat maksaa milloin kukanenkin, kun ne yleensä tilataan jostain verkkokaupasta, ja sillon tietty maksetaan laskulla, mutta jos kaupasta osetaan niin silloin yleensä minä maksan. Mieskin käy joskus kaupassa ja silloin hän maksaa, mutta hän yleensä ostaa vain pikaruokia (esim. mikropizzoja tms.), eikä mitään sellaista kuten tiskiainetta, jauhoja tms. tarpeellista. Nyt olen töissä (huonolla palkalla), mutta näin meillä toimittiin myös kun olin kotona ja kun olin koulussa. Ja kun joskus saan unelmatyöpaikan hyvällä palkalla, niin sitten minäkin maksan enemmän laskuja, mutta minulle myös jää enemmän rahaa käyttöön.