Raha-uni, mitä tarkoittaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tööt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tööt

Vieras
Näin viime yönä unta, että voitin 50000e. Tosin seuraavassa hetkessä linja-auto jolla matkustin ryöstettiin ja mun rahat myös meni sen siliän tien. Onko vain raha-asiat niin takaraivossa että tulevat uniinkin vai onkohan unella jokin merkitys?

jospa se tarkittaa että rahaa rouvalle tulossa.onnea unesta
mitähän se tarkoittaa kun näkee jatkuvasti unia vauvoista?viimeksikin unessa synnytin

karusellissä.

Rahan näkeminen unessa tarkoittaa,että tapahtuu arvokkaita asioita, mutta ei ikävä kyllä kuitenkaan symboloi rahaa tai muita taloudellisia etuja. Jos unessa löytää tai saa rahaa, tulee saamaan palkinnon aikaisemmista teoistaan. Näin lukee unennäkijän käsikirjassa. Joskus itse rahasta unta nähneenä olen tarkistanu.

Alkuperäinen kirjoittaja maamuska:
Rahan näkeminen unessa tarkoittaa,että tapahtuu arvokkaita asioita, mutta ei ikävä kyllä kuitenkaan symboloi rahaa tai muita taloudellisia etuja. Jos unessa löytää tai saa rahaa, tulee saamaan palkinnon aikaisemmista teoistaan. Näin lukee unennäkijän käsikirjassa. Joskus itse rahasta unta nähneenä olen tarkistanu.

kiitos :)

Unikirjasta:

Jos unennäkijä antaa tai lainaa rahaa, tällöin uni enteilee hyvinvointia. Rahan vastaanottaminen unessa merkitsee turvallisuutta, mutta vain siinä tapauksessa, että raha saadaan rehellisesti. Entisaikojen unitieteilijät olivat sitä mieltä, että uni rahan löytämisestä enteili huolia työelämässä, kun taas rahan nielaiseminen unessa kertoo unennäkijän ahneudesta. Monet nykyäajan unikirjat väittävät rahantuhlausunen merkitsevän odottamatonta voittoa mutta rahan kadottaminen unessa merkitsee postitse tulevaa yllättävää rahalähetystä

Näin viimeyönä unta rahasta.
Olin siis pankkiryöstäjä ja ryöstin pakosta 5 eri pankki, rahaa tulvi ikkunoista ja joka kolosta mutta jostain kummansyystä kaikki rahani mitä olin saanut ni vietiin minulta. Tämän takia jouduin aina ryöstämään uuden pankin.

Mutta unen lopussa minulle jäi käteen hirmuinen repullinen rahaa ja tästä johtuen sydämmeni alkoi hyppimään ja tuuperruin lattialle. Siis olin saamassa sydänkohtausta ja sit heräsin!

Mitäs tämä mahtaa tarkoittaa ???