No niinpä. Kyllä maailma on ihmeellinen, vai mitäAlkuperäinen kirjoittaja Aika ajaa ohi:Mitä ihmettä on "pillutikkarit" Ja miks joku ostaa käytettyjä pikkuhousuja 25?:lla, kun kaupasta niitä saa parilla eurolla?
Uitetaan tikkaria pillussa.Alkuperäinen kirjoittaja tuota:Kerro tyhmälle mitä ne "tikkarit" on. Pikkarit tiedän mutta p...tikkareista en oo kuullut..
Alkuperäinen kirjoittaja ökö:mikä on pillutikkari?!
ei ainakaan sitten mitään pikavippejä!
Mistä syystä teillä raha on tiukilla? Käyttekö töissä?
Mikset muka voi? Etkö tunne sanaa hyväntekeväisyys?Alkuperäinen kirjoittaja rikas rakas:en voi auttaa. mulla on nytki tilillä noin 30 000.
koskaan ei oo ollu rahasta pula.
Ei, koska osoitteeni ja puhelinnumeroni ovat salaiset eikä netistä löydy minusta mitään tietoa.Alkuperäinen kirjoittaja aa:eikö sua pikkareiden myyjä inhota että ostaja tietää nimesi?? Kai raha on tarvinnut laittaa tilillesi :O
niin siis näkymättömyyden ja nimisuojan!Alkuperäinen kirjoittaja ökö:miten olet sellaiseen pisteeseen päässyt? mäkin haluun!
mä veikkaan että ne olis stringit...Alkuperäinen kirjoittaja tuota:Kerro tyhmälle mitä ne "tikkarit" on. Pikkarit tiedän mutta p...tikkareista en oo kuullut..
ei ole. kui?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko teillä henkivakuutuksia?
no sitte sie varhmaan jätät semmoset kirjotukset lukematta?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Anteeksi että tungen tähän ketjuun, mutta osittainen murteella kirjoittelu kirjoitusvirheillä höystettynä näyttää kamalalta.Alkuperäinen kirjoittaja narikka:olettako käyhneet pankissa, lyhennysvapaata sopimassa? jos et niin kipi,kipi pankhiin het iaamusta. ainaki neuvotelheen lainan maksu errää pienemmäkisk u mitä son nytten.
Jos asuu kaupungissa tällä voi tienata ainakin ruokarahat, huppari päähän jos hävettää vaikka ei siinä ole mitään hävettävää, itekin olen joskus kerännyt töiden ohessa, kun olen liikkunut kaupungilla.Pullojen keräämistä?