Raha pula huutava, mistä apu?

• Viestiketjun aloittaja köyhä
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ökö:
mikä on pillutikkari?!

ei ainakaan sitten mitään pikavippejä!

Mistä syystä teillä raha on tiukilla? Käyttekö töissä?

Joo en kyllä aio ottaa mitään lainaa.

Käymme töissä molemmat, mutta tuli yllättäviä asioita mitkä pisti koko pakan sekaisin. kyllä tämä tulee siis helpottamaan varmaankin syksyn tienoilla. Yleensä ei tälläistä tilannetta siis ole, siksi olenkin ihan masentunut, kun en tiedä mitä tehdä! :(

narikka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja narikka:
olettako käyhneet pankissa, lyhennysvapaata sopimassa? jos et niin kipi,kipi pankhiin het iaamusta. ainaki neuvotelheen lainan maksu errää pienemmäkisk u mitä son nytten.
Anteeksi että tungen tähän ketjuun, mutta osittainen murteella kirjoittelu kirjoitusvirheillä höystettynä näyttää kamalalta.
no sitte sie varhmaan jätät semmoset kirjotukset lukematta? :)

no
voi tsiisus, voihan se nyt tikkariki oikeesti olla, jos joku on niin sairas et haluaa ostaa toisen käytetyt pikkarit ja haistella niitä, miksei oikeesti haluais imeä pillussa uitettua tikkariaki!

yks
Jos nyt tuollanen tilanne on ja kukaan ei lainaa, niin itse oon joskus turvautunu
ulkopuol. lainaan, laita hakusana Ferratum, 50 eurosta joutuu laittaan 7 euroa
laskuun lisää, on varmaan halvin...
Älä lähde tuohon bisnekseen, mistä joku puhui. Kamalaa.

"sara"
onpas täällä ahdasmielisiä ihmisiä! pillutikkareita ja pikkareita myyntiin vaan, ees nimeä ei tarvi antaa jos maksut postilla. poste restante toimii nimimerkillä tai keksityllä nimelläki.

"vieras"
Olen mies ja opiskeluaikoina oli rahapula/viinan himo ja laitoin nettiin ilmoituksen jossa myin käytettyjä boxereita, sain 10-25 euroa kappaleelta. Boxerit ostin halpahallista sellaiseen 2e kappalehintaan. Ostajia löytyi yhteensä 6 noin kahdessa kuukaudessa. Joku halusi hikiset ja toiset sitten kaipasivat spermaa, jarrutusjälkiä yms.. Näin jälkikäteen ei hävetä itseni puolesta, vaan niiden jotka näitä haluavat ostaa..

"hehee"
[QUOTE="vieras";22876772]Olen mies ja opiskeluaikoina oli rahapula/viinan himo ja laitoin nettiin ilmoituksen jossa myin käytettyjä boxereita, sain 10-25 euroa kappaleelta. Boxerit ostin halpahallista sellaiseen 2e kappalehintaan. Ostajia löytyi yhteensä 6 noin kahdessa kuukaudessa. Joku halusi hikiset ja toiset sitten kaipasivat spermaa, jarrutusjälkiä yms.. Näin jälkikäteen ei hävetä itseni puolesta, vaan niiden jotka näitä haluavat ostaa..[/QUOTE]

Nii just, mä en yhtään ymmärrä mitä hävettävää tässä myyjällä olisi? Itsekin oon joskus myyny käytettyjä alusvaatteita, sukkahousuja ja tamponeita. Ja tietysti niin että ostaja ei mistään saa tietää kuka mä oikeesti oon. Vanha sananlaskuki sanoo jotain että 'ei se oo hullu joka myy vaan se joka ostaa!' Yllättävän paljon yllättävän pervoa asiakaskuntaa kyllä löytyy ihan täältä kotosuomesta! Oli ihan silmiä avaavaa huomata tämä!

"vieras"
[QUOTE="hehee";22876813]Nii just, mä en yhtään ymmärrä mitä hävettävää tässä myyjällä olisi? Itsekin oon joskus myyny käytettyjä alusvaatteita, sukkahousuja ja tamponeita. Ja tietysti niin että ostaja ei mistään saa tietää kuka mä oikeesti oon. Vanha sananlaskuki sanoo jotain että 'ei se oo hullu joka myy vaan se joka ostaa!' Yllättävän paljon yllättävän pervoa asiakaskuntaa kyllä löytyy ihan täältä kotosuomesta! Oli ihan silmiä avaavaa huomata tämä![/QUOTE]

Ja se miten innostuneesti he pyytävät erilaisia tuotteita ja haluavat omituisi yksityiskohtia kuten "kävele ensin boxereiden päältä hikisillä jaloilla ja heitä sitten spermat niiden päälle..."

"hehee"
[QUOTE="vieras";22876830]Ja se miten innostuneesti he pyytävät erilaisia tuotteita ja haluavat omituisi yksityiskohtia kuten "kävele ensin boxereiden päältä hikisillä jaloilla ja heitä sitten spermat niiden päälle..."[/QUOTE]

Joo, must tuntuu että myin hyvin just sen takia et toteutin toiveita extramaksusta 'pue pelkät sukkahousut jalkaasi ja pitkä takki vaan päälle ja käy pissalla niiden läpi ulkona niin että joku saattaa nähdä' No en mä ny tietty mihinkää ulos menny, mut kirjotin tarinan miten joku oli viä muka nähny. Ja rahaa tuli!

Yhteistyössä