Raha pula huutava, mistä apu?

• Viestiketjun aloittaja köyhä
  • Ensimmäinen viesti
köyhä
Erinäisistä syistä rahat ovat tosi tiukilla. En keksi enään mitään mistä voisi tinkiä. Kaikki ylimääräinen karsittu pois. Seuraavaan palkkaan 2 viikkoa ja tili nollilla :(

Koiamme kovasti saada autoammekin myytyä jotta helpottaisi, mutta kukaan ei ota edes yhteyttä vaikka hintakin tiputettu jo aivan minimiin!

Mistä apu? Enkä kaipaa nyt mitään "miten olette kämmäneet noin asianne" kommentteja, koska taustalla on sellaisia syitä joille emme ole voineet mitään...

narikka
olettako käyhneet pankissa, lyhennysvapaata sopimassa? jos et niin kipi,kipi pankhiin het iaamusta. ainaki neuvotelheen lainan maksu errää pienemmäkisk u mitä son nytten.

poikis3
Viikonloppuna loppuu koulut, siis on tulossa kännäysviikonloppu, joten pullonkeruuseen jo illasta ja auton kanssa, että saatte enemmän pulloja kyytiin.

Kauppaan ilmoitus esim. lastenhoito- tai siivousavusta. Mä esim. maksaisin mieluusti jos joku imuroisi mun auton sisältä.

Sit ne perinteiset leipäjonot, diakonia, sossu.

http://www.sav-rahoitus.fi/palvelut-yksityisille Tuo nyt on yks vaihtoehto jos autoa ei saa myydyksi. En tiedä miten surkeat ehdot lainalla on tai miten homma yleensäkkään tomii, mutta ainakin yksi vaihtoehto lisää :) Tsemppiä sinne.

---
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Itse möin rahapulassa käytettyjä pikkuhousuja. Vastauksia tuli alle vuorokaudessa viisi kappaletta. Pikkuhousuista sain 25e/kpl ja pillutikkareista 15e.
Kyllä mullekin on joskus tullut tällainen MIELEEN, mutta niin pa en ole koskaan ollut että moiseen alentuisin.

???
Alkuperäinen kirjoittaja :) :
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Itse möin rahapulassa käytettyjä pikkuhousuja. Vastauksia tuli alle vuorokaudessa viisi kappaletta. Pikkuhousuista sain 25e/kpl ja pillutikkareista 15e.
Et oo tosissas?!?! oikeesti?
Oikeasti. Ilman mitään liioitteluja tai valehteluja.
miten se homma toimii sitten käytännössä? mihin laitoit ilmoituksen?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja narikka:
olettako käyhneet pankissa, lyhennysvapaata sopimassa? jos et niin kipi,kipi pankhiin het iaamusta. ainaki neuvotelheen lainan maksu errää pienemmäkisk u mitä son nytten.
Anteeksi että tungen tähän ketjuun, mutta osittainen murteella kirjoittelu kirjoitusvirheillä höystettynä näyttää kamalalta.

:)
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Alkuperäinen kirjoittaja :) :
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Et oo tosissas?!?! oikeesti?
Oikeasti. Ilman mitään liioitteluja tai valehteluja.
miten se homma toimii sitten käytännössä? mihin laitoit ilmoituksen?
Tein ylimääräisen sähköpostiosoitteen ja pistin ilmoituksia ympäri nettiä, esim itsetyydytys.org jne. Lupasin "todistusaineistona" kuvan pikkuhousuista päälläni, joten siinä varmaan yksi syy, miksi vastauksia tuli noin lyhyessä ajassa noin paljon.

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja narikka:
Anteeksi että tungen tähän ketjuun, mutta osittainen murteella kirjoittelu kirjoitusvirheillä höystettynä näyttää kamalalta.
:LOL: Näköjään. Huhh..

Yhteistyössä