Raha ei tee onnelliseksi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei tee onnelliseksi, mutta vaikka olis kuinka onnellinen muuten (terve koko perhe, hyvä parisuhde, ihanat lapset jne. jne) ja sitten raha-asioiden kanssa on tosi tosi tiukkaa niin kyllä se vähän latistaa sitä onnellisuutta. Mä oon ainakin nyt paljon onnellisempi kun mies on hyväpalkkaisessa töissä kuin kesällä kun mies oli työttömänä ja ei oltaisi pärjätty lainaamatta rahaa.

Maksullisissa en oo koskaan käyny enkä käy.

[QUOTE="tytteli";24716170]...mutta sähän et saa pimssii ilman rahaa, kun joudut käyttään maksullisii naisii[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

pitää varmaan illan päälle lähtee käymään ajelulle tyttöystävän kans, romanttiselle illalliselle Järvigrillille :p

[QUOTE="xyz";24716178]Kiva ilma tänään, vai kui OTJ?[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

Näissä "väittelyissä" on typerää se, että aina pistettän vastakkain raha ja onni. Ihan kuin joka hemmetin ryysypekka olisi onnellinen ja raharikas taas ei voi mitenkään olla onnellinen.

On olemassa kaikenlaisia ihmisiä, jopa rikkaita ja onnellisia sekä köyhiä ja onnettomia.

Minä ainakin olisin helkkarin paljon onnellisempi, jos minulla olisi rahaa. Rahattomuus aiheuttaa ja ennestään epäonniseen elämään lisää surua ja murhetta ja vaikeutta. Siis lisää epäonnea. Sikäli minulle raha toisi onnea. Ja rutkasti. Vaikka ne rahasta riippumattomat epäonnen aiheuttajat toki pysyisivät osittain elämässäni. Ison osan epäonnesta voisin poistaa rahan avulla helposti.

[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";24716066]Hyvä ruoka ja

seksi tekee mut onnelliseksi =)

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]
Milloin arvelit ensimmäisen kerran saada niitä, tällä vuosikymmenellä?

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä