raha-asiat aivan pilalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmi

Vieras
meillä 3 lasta ja raha-asiat aivan pilalla. :( tuntuu ettei tästä ahdingosta selviä mitenkään, miehellä on jo maksuhäiriömerkintä. nyt se tulee väistämättä myös minulle, en selviä laskuista. aivan patti tilanne..

Ja ennen velkaneuvojaa voi myös ottaa yhteyttä laskun lähettäjään ja yrittää sopia uudesta eräpäivästä tai vaihtoehtoisesta maksutavasta, siis että jos vaikka voisi erissä maksaa (ei luonnossa sentään...).

Uskoisin että ellei velkojalla ole pää ihan täynnä pissiä niin se ymmärtää että ihmiselämässä voi tulla joskus tilanteita missä ei vaan kerta kaikkiaan ole rahaa maksaa kaikkia laskuja niitten eräpäivinä.

Eikä maailma tosiaan siihen lopu jos joutuu pyytämään apua jostain. Jos rahojen riittämättömyys on jokapäivästä elämää niin voi vaikka käydä kelassa kysymässä että oliskohan mahdollista saada toimeentulotukea tai jotain muuta taloudellista tukea.
Varmasti apua löytyy jostain.

Jaksamista siulle ja perheellesi ap :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja meiks:
auttaisiko velkaneuvonta?? hakekaa apua, itse ei tarvitse miettiä asioita.

No kyllä se voi olla ihan hyvä itsekin vähän mietiskellä kuinka on hoidellut raha-asioitaan..

Eikös tuo ole aivan kohtuuton vaatimus jos ihan itse joutuu miettimään omia raha-asioitaan:) *sarkasmia*

Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja meiks:
auttaisiko velkaneuvonta?? hakekaa apua, itse ei tarvitse miettiä asioita.

No kyllä se voi olla ihan hyvä itsekin vähän mietiskellä kuinka on hoidellut raha-asioitaan..

Eikös tuo ole aivan kohtuuton vaatimus jos ihan itse joutuu miettimään omia raha-asioitaan:) *sarkasmia*

Tällä palstalla taitaa olla. Saatika vielä, että etukäteen miettisivät.

Harmillista jos raha asiat huonosti,mutta saanko udella miksi näin on?Onko ollut yllättäviä menoja tai sairautta.Mun tuttavapiirissä on perheitä jotka ostaa koko ajan velaksi kaikkea jonninjoutavaa eivätkä näe siinä mitään ihmeellistä.Mä en osta ikinä mitään mihin käteinen ei riitä ,ja ymmärrän kyllä jos pesukone vaikka hajoaa että selliáiset isot asiat on ostettava osamaksulla.VOISITKO AP HAKEA PANKISTA LAINAA JOLLA MAKSAISIT KERRALLA KAIKKI POIS JA LYHENTÄISIT VAIN SITÄ?

Yhteistyössä