raha-asiaa:/

JääPrinsessa

Aktiivinen jäsen
11.09.2007
1 051
0
36
onpa kiva en ollut saanut kelasta rahaa tälle kuulle ku unohdin omaa tyhmyyttäni palauttaa yhden lapun minkä olin jo täyttänyt..se maksetaan vasta sitten viimene päivä..maksoin eilen pois kaikki laskut ja lainat ym. et sillain on hyvä mut nyt meille jäi elämiseen 240e loppukuulle ja mun pitäs hakea matot pesulasta huomenna ne on ollut jo 2vkoa siellä :ashamed: ne maksaa 40e
pitäs ostaa ruokaa tuolla rahalla itselleni ja 2 lapselle, voiko tuolla rahalla selvitä tää kuukausi mitenkään? :ashamed:

Sun kannattaa kysäistä aamulla ohjeita mahdollisimman edullisiin ruokiin, kun paikalla on sellaisia nuukailijaguruja. Aika pienelle tuo summa kyllä kuulostaa... Olisko sulla ketään, joka vois auttaa rahallisesti?

Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:
Sun kannattaa kysäistä aamulla ohjeita mahdollisimman edullisiin ruokiin, kun paikalla on sellaisia nuukailijaguruja. Aika pienelle tuo summa kyllä kuulostaa... Olisko sulla ketään, joka vois auttaa rahallisesti?

no on mulla jos ihan hätä on niin aina saan lainaksi, mut mielelläni en lainais se on niin noloa..
täytyy kysellä aamulla jos tääl on joku nuukailija paikalla ;) jos joku tekis mulle kk kauppalistan :D no eikai, jos jakaa vaikka 50e joka viikolle niin ois helpompi..

Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:

no on mulla jos ihan hätä on niin aina saan lainaksi, mut mielelläni en lainais se on niin noloa..
täytyy kysellä aamulla jos tääl on joku nuukailija paikalla ;) jos joku tekis mulle kk kauppalistan :D no eikai, jos jakaa vaikka 50e joka viikolle niin ois helpompi..

Mä jaan aina mielessäni kulloinkin käytettävän rahasumman kahdelle viikolle, sellainen tapa tuli joskus, kun sain palkan kahdesti kuussa. Sunko ei tarvitse maksaa siitä jäävästä 200 eurosta esim. polttoaineita enää? Eiköhän 50 riitä kolmen henkilön ruokiin viikoksi, jos ei osta mitään ylimääräistä. =)

Kuulostaa samalta kun meillä, mulla just sama summa tilillä.. 3 lasta tosin ruokittavana. Miehelle tulee palkka 2vko päästä, mutta se on niin pieni ettei siitä jää kuin n.100e.. Tee leivät itse, säästää paljon.

Yhteistyössä