O
"omppu"
Vieras
Meillä on 7kk ikäinen ragdollpoika, joka leikattiin pari viikkoa sitten. Tais olla jo ennen tuota operaatiotakin, mutta etenkin tuon jälkeen musta on tuntunut että tuo kissa vaan syö. Ja siis se huutaa oikeasti koko ajan ruokaa. Ihan koko ajan. Äskettäinkin sai pussillisen märkäruokaa, söi sen kaikki, ja taas se vaatii lisää ruokaa. Sen elämäntehtävä tuntuu olevan pohjaton syöminen. Onko teillä muilla tuommoisia kissoja? Mitä sen kanssa pitäis tehdä? Nyttenkin parissa viikossa kun se on jatkanut tuota syömistä, sen maha on kasvanut melkoisesti. Kohta se on varmaan sellainen punkero, ettei se pääse enää liikkeelle, eli siis en viitsisi määrättömästi sitä syöttäkään vaikkakin se on ollut aina pienikokoinen ikäisekseen.
Heti kun joku lähtee keittiöön, kissa juokseen perään ja vaatii ruokaa. Vaikka se ois just syönyt. Kuivaraksuja sillä on aina kupissa, mutta tuo tahtookin märkäruokaa..
Vai annanko mä vaan sen syödä niin paljon, että se hiljenee? Tää on uskomatonta. Sen mä tiedän että tuommoisia koiria on, mutta että kissojakin.
Heti kun joku lähtee keittiöön, kissa juokseen perään ja vaatii ruokaa. Vaikka se ois just syönyt. Kuivaraksuja sillä on aina kupissa, mutta tuo tahtookin märkäruokaa..
Vai annanko mä vaan sen syödä niin paljon, että se hiljenee? Tää on uskomatonta. Sen mä tiedän että tuommoisia koiria on, mutta että kissojakin.