Rätti Väsynyt ja Huippukiva.fi

  • Viestiketjun aloittaja Rikollista toimintaa?
  • Ensimmäinen viesti
Rikollista toimintaa?
Eksyin Huippukiva.fi sivustolle ja huomasin että he tarjoavat ilmaisia seksileluja asiakkailleen. Aikaisemmin olin eksynyt Rätti Väsyneen seksilelu-kuvaketjuun jonne Rätti Väsynyt oli postaillut kuvia omista leluistaan. Jännä juttu, että huimat KOLME seksilelua joista Rätti Väsynyt postasi kuvan, löytyi myös Huippukiva.fi:n ilmaisista seksileluista, joita yksi henkilö saisi tilata vain yhden kerran kokeiluksi. Onko Rätti Väsynyt kusettanut tuota firmaa ja huijannut itselleen ilmaisia seksileluja? Säälittävää Rätti Väsynyt, säälittävää!
 
Loistavaa salapoliisi työskentelyä, mutta metsään meni =)

Tämä oli ilmaiskokeilu:

Synkkä salaisuus :ashamed:

Ja nää oli semmoisessessa tarjouksessa ku kolme lelua 15€:

Suonikas kostaja


Kikkeli valjaat :cool:


Kulliputki

Mua tarkkaillaan, hyr hyr :|
 
Rikollista toimintaa?
Tuo suonikas kostaja maksaa pelkästään 17,9€, en tuhlaa rahojani semmoiseen.
Se oli siin kolmen lelun tarjouksessa niin sillä ostin, vähä vajaa 20€ tuli postikuluineen.
On mulla se paketti vielä jälellä missä ne tuli, ei muuta =)

Ja prkl jos vasikoit huippukivalle :mad:



Ja tämä todistaa mitä? Sen, että tuolloin tosiaan löysit huippukivan ilmaislelut ja myöhemmin keksit tavan kusettaa niitä lähettämään useammankin seksilelun ilmaiseksi. Laita tilausvahvistus tai kuitti maksusta niin ehkä uskon.
 
Rikollista toimintaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30500565:
Tuo suonikas kostaja maksaa pelkästään 17,9€, en tuhlaa rahojani semmoiseen.
Se oli siin kolmen lelun tarjouksessa niin sillä ostin, vähä vajaa 20€ tuli postikuluineen.
On mulla se paketti vielä jälellä missä ne tuli, ei muuta =)

Ja prkl jos vasikoit huippukivalle :mad:
Niin, et tuhlaa rahojasi tommoisiin, niin tilailet sitten luvatta ilmaiseksi.
 
Rikollista toimintaa?
[QUOTE="akka";30500638]Mä en koskaan eksy vahingossa seksisivustoille.Eikä sinne vahingossa ole ap.kään eksynyt. Tais jäädä oma ilmaislelu saamatta kun nii korpee.[/QUOTE]

Sanoinko missään vaiheessa että se oli vahinko? Mielestäni en.

Olisin toki voinut ilmaisen tilauksen tehdä, mutta eipä kiinnostanut maksaa moisista turhakkeista edes postikulujen verran kun omat kädet toimivat noissa hommissa paremmin kuin hyvin.
 
Rikollista toimintaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30501341:
Sun täytyy vielä ottaa huomioon se, että ei nuita ilmasia kannata kovin haalia, tulloo postimaksujen kautta hyvästi hintaa, keis kloused.
No ei noita sun leluja alle 4€:lla taida saada, että säästithän sä siinä rahaa vaikka ilmaisia muuten olivatkin.
 

Yhteistyössä